خبرگزاری کار ایران

مقابل پدیده بدشانس بودیم؛

قدیمی‌پور: فرقی ندارد من دروازه‌بان باشم یا صادقی/ باید استقلال‌‌خوزستان را ببریم

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۴۴۵

دروازه‌بان‌پرسپولیس معتقد است این تیم در بازی هفته‌اول نسبت به حریف مشهدی بهتر بازی کرد و پرسپولیس اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست به راحتی برنده این دیدار باشد.

مرتضی قدیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: 3 امتیاز بازی‌اول برای ما خیلی مهم بود اما متاسفانه به نتیجه تساوی رسیدیم. بچه‌ها هرچه می‌زدند به در بسته می‌خورد. البته غیبت سوشا مکانی و دیگر بازیکنان محروم هم در نتیجه بی‌تاثیر نبود.

وی در ادامه افزود: مقابل پدیده موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بی‌دقتی و بدشانسی از دست دادیم. داور هم خیلی با پرسپولیس مهربان نبود. انگار همه چیز دست به دست هم داده بود تا پرسپولیس در این بازی برنده نشود.

سنگربان سوم سرخ‌ها ادامه داد: من هم برای بازی آماده بودم و همه مربیان در تمرینات از من راضی بودند اما اینکه چه کسی در ترکیب تیم قرار بگیرد به نظر سرمربی بستگی دارد. سرمربی بود که باید صلاح می‌دانست من در بازی باشم یا صادقی. البته عملکرد صادقی هم خوب بود و گل‌هایی که وارد دروازه شد روی اشتباهات دروازه‌بان نبود. او سعی خودش را کرد و در چند صحنه به موقع توانست دروازه تیم را نجات دهد.

وی همچنین درباره ترکیب تیم مقابل استقلال‌‌‌خوزستان نیز متذکر شد: هم من و هم صادقی برای بازی بعدی آماده هستیم و شرایط ما برای مسابقه مناسب است اما سرمربی تصمیم می‌گیرد چه کسی فردا سنگربان پرسپولیس باشد. این موضوع روز مسابقه مشخص می‌شود. البته هر کدام که باشیم با تمام وجود از دروازه‌پرسپولیس دفاع خواهیم کرد.

قدیمی‌پور خاطرنشان کرد: آب‌وهوای خوزستان در تابستان شرایط را برای ما سخت خواهد کرد اما این دلیل موجهی برای عدم موفقیت تیم نخواهد بود چراکه ما باید بازی فردا را ببریم. فقط به قصد پیروزی به میدان می‌رویم و هیچ چیز نمی‌تواند مانع ما شود.

وی در پایان افزود: ان‌شاالله بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و نتیجه دلخواه آنها را بگیریم. هواداران ما را با جان و دل حمایت و تشویق می‌کنند و ما هم با جان و دل بازی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز