خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی سرخپوشان؛

کاروان پرسپولیس راهی ترکیه شد/برگزاری 3 دیدار تدارکاتی در قیزیلچه

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۸۲۸

تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اردو در کشور ترکیه صبح امروز (یکشنبه) عازم آنکارا شد.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 8:30 و با یک ساعت تاخیر تهران را به قصد آنکارا ترک کردند.

سرخپوشان قرار است اردوی برون مرزی پیش از فصل خود را از در منطقه ای کوهستانی و جنگلی به نام قیزیلچه در ترکیه آغاز کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس در این اردوی تدارکاتی و در روز 24 تیر ماه در دیداری دوستانه به مصاف تیم گنجلربیلی که در فصل گذشته در سوپر لیگ ترکیه حضور داشت به میدان می‌رود.

سرخپوشان در بازی‌های دوستانه بعدی خود به مصاف نمایندگانی از لیگ های برتر ترکمنستان و قزاقستان خواهند رفت که همزمان با پرسپولیس در منطقه قیزیلچه اردوی تدارکاتی برگزار می کنند.

قیزیلچه حمام شهری کوچک و بیست هزار نفری است که در فاصله 75 کیلومتری آنکارا و در مسیر استانبول قرار دارد. سرخپوشان در مدت اردو در هتل پاتالیا مستقر خواهند شد. این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن آمفی تئاتر، همایش و جلسات است.

همچنین 4 زمین فوتبال استاندارد و سالن های بدنسازی برای استفاده تیم های فوتبال تدارک دیده شده است.

هتل محل اقامت سرخپوشان در منطقه کوهستانی و جنگلی با آب و هوای ییلاقی قرار دارد که طبق گفته کارشناسان هواشناسی درایام حضور سرخپوشان درجه هوا بین 18 تا 22 درجه سانتیگراد خواهد بود. این شرایط آب و هوایی امکان برگزاری دو تا سه جلسه تمرینی در طول روز ایجاد خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز