خبرگزاری کار ایران

مورد تایید مربیان و مدیریت باشگاه بودم؛

صادقی: همه چیز در فوتبال پول نیست/با سایپا به افتخارات زیادی رسیدم

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۶۴۱

هافبک باسابقه سایپا با بیان اینکه همه چیز در فوتبال پول نیست گفت: خوشحالم برای شانزدهمین فصل پیاپی قراردادم را با سایپا تمدید کردم.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی با بیان این مطلب اظهار داشت: به اعتقاد من همه چیز در فوتبال پول نیست و من هرگز جایگاه احترام را با پول عوض نخواهم کرد.

وی ادامه داد: از سال 79 در رده سنی امید در تیم فوتبال سایپا حضور پیدا کردم و با این باشگاه به افتخارات زیادی از جمله حضور در تیم بزرگسالان، راه یابی به تیم ملی فوتبال ایران، قهرمانی در لیگ و شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا دست یافتم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: خوشبختانه امسال نیز با نظر فنی که مجید جلالی نسبت به من داشت و لطف مدیریت باشگاه در کنار نارنجی‌پوشان سایپا در مسابقات لیگ‌برتر حضور خواهم داشت و امیدوارم با همدلی سایر بازیکنان، هدایت صحیح سرمربی تیم و با توکل به خدا در لیگ‌برتر امسال یکی از عناوین اول تا سومی لیگ برتر کشور را کسب کنیم.

مرد اخلاق فصل گذشته لیگ‌برتر در خاتمه خاطر نشان کرد: از تمام مربیانی که به بنده رای دادند ممنونم و امیدوارم بتوانم در لیگ امسال نیز بر عهد با اخلاق بودن خود پایبنده بوده و کسب این عنوان را تکرار کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز