خبرگزاری کار ایران

افشارزاده خبر داد:

اجاره 3 ساله استقلال به عضو هیات مدیره/ قرارداد 90 میلیاردی برای همکاری با آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۲۶۳

مدیرعامل باشگاه استقلال از اجاره 3 ساله به عضو هیات مدیره و حامی مالی باشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده ضمن اعلام این خبر افزود: قرارداد اجاره باشگاه با این حامی مالی 3 ساله است و تضمین های لازم مالی نیز این زمینه صورت گرفته تا باشگاه در طول فصل با مشکل مالی و انجام نشدن تعهدات خود روبرو نشود. 

افشار زاده ادامه داد: 27 اسفندماه سال گذشته قرار داد اولیه برای این اجاره 3 ساله باشگاه امضا شد. در همین رابطه روز یکشنبه نشست دوباره‌ای با حامی مالی و همچنین آقای خادم داشتیم و صحبت های امیدوارکننده ای در این نشست مطرح شد.

وی اضافه کرد: 90 میلیارد تومان برای این همکاری پیش بینی شده که طبق قرار در مدت سه سال پرداخت خواهد شد. ضمن اینکه قرار بر این است که چکی به مبلغ 10 میلیارد تومان به دفتر حقوقی وزارت ورزش ارائه شود تا اگر در مقطعی شاهد کوتاهی در پرداخت بودجه از طرف حامی مالی بودیم از این چک برداشت کنیم.

وی گفت: این حامی مالی قرار است 10 میلیارد تومان بابت این قرارداد چک به بخش حقوقی وزارت ورزش بدهد و دو نفر از اعضای هیات مدیره را نیز وی معرفی کند که البته باید به تایید وزارت ورزش برسند.

افشارزاده با بیان اینکه وزارت ورزش نیز دو گزینه برای عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی می‌کند ، درباره سرمربی آینده تیم فوتبال استقلال افزود: چند گزینه داخلی و خارجی برای مربیگری استقلال مطرح شده و قراراست طی امروز و فردا وضعیت آنها مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه حامی مالی باشگاه نشستی نیز با وزیر ورزش و جوانان برگزار می کند، در باره جذب بازیکن برای تیم فوتبال استقلال افزود: هنوز هیچ صحبتی با هیچ بازیکنی برای جذب استقلال نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز