خبرگزاری کار ایران

با تاکید بر حل مسائل‌مالی در فصل‌آینده

وعده‌های علی لاریجانی به صبایی‌ها در آستانه بازی با استقلال

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۳۴۳

رئیس مجلس به صبایی‌ها وعده داد نگرانی‌های مالی آنها برای فصل آینده را برطرف خواهد کرد تا بازیکنان و اعضای این تیم دغدغه‌های مالی نداشته باشند.

به گزارش ایلنا،‌ علی لاریجانی که در جمع بازیکنان و اعضای هیئت مدیره باشگاه صبای‌قم حضور یافته بود، گفت: خوشحالم در جمع شما هستم. از زمانی که بحث انتقال تیم به قم مطرح شد از طریق مسئولان در جریان مسائل تیم بودم. ارزیابی ما از حضور صبا در استان‌قم مثبت و باعث افتخار است.

وی ادامه داد: وجود صبا در قم باعث شده جوانان گرایش بیشتری به این رشته تاثیرگذار داشته باشند و از این جهت باید از بازیکنان تیم تشکر کرد تاثیر مثبتی از نظر فکری روی جوانان قم گذشته‌اند.

رئیس مجلس در ادامه متذکر شد: مسئولان استان قم پشتیبانی لازم برای رفع مشکلات این تیم را انجام می‌دهند. نقایصی در کار وجود دارد که البته این مشکلات در سراسر کشور به خاطر مسائل مالی و پشتیبانی‌ها باعث این اتفاق شده است.

وی با اشاره به جلسه‌‌ای که با هیئت مدیره‌صبا برگزار شد، افزود: در این جلسه مباحثی درباره حق پخش‌تلویزیونی و رادیویی بازی‌ها و دیگر مسیرهایی که باعث درآمدزایی و اطمینان‌خاطر اعضای تیم در مباحث مالی خواهد بود صحبت کردیم. این مسائل را پیگیری خواهم کرد تا در فصل‌آینده وضعیت بازیکنان نگران مسائل مالی نباشند و تنها به کار حرفه‌ای و بالا بردن کیفیت بازی خود بپردازند.

لاریجانی همچنین اضافه کرد: با همکاری مشترک شهرداری‌قم که اگر سهم مشخصی داشته باشد و حق‌پخش تلویزیونی و دیگر کارها که باعث پشتیبانی روشن از مسائل‌مالی باشگاه صبا شود می‌توان وضعیت مشخصی را برای منابع‌مالی این تیم در نظر گرفت. تلاش می‌کنیم صبا آینده قابل پیش‌بینی در مسائل‌مالی داشته باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد صبا در بازی‌های پیش‌رو موفق شود و جایگاه بهتری در جدول داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز