خبرگزاری کار ایران

به دلیل مشکلات پزشکی و صغر سن

تیم زیر 23 سال هند از شرکت در رقابت‌های آسیا کناره‌گیری کرد/ ایران جایگزین امیدهای شبه‌قاره

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۲۰

تیم والیبال زیر ۲۳ سال هند به دلیل مشکلات پزشکی و صغر سن در نخستین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیای‌مرکزی شرکت نمی‌کند و تیم جوانان ایران جایگزین این تیم شد.

به گزارش ایلنا، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۳ سال آسیای مرکزی قرار بود از جمعه با حضور تیم های زیر ۲۳ سال ایران، قزاقستان، هند و تیم نماینده مازندران در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شود.

تیم والبیال زیر ۲۳ سال هند در آخرین امروز به دلیل مشکلات پزشکی، سنی بازیکنان و اجازه ندادن دولت این کشور از این رقابت ها کناره گیری کرد.

کمیته مسابقات نخستین دوره رقابت های والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیای مرکزی بلافاصله با اجازه کنفدراسیون والیبال آسیا تیم ملی جوانان ایران را جایگزین هند در این رقابت ها کرد.

بنابراین تیم ملی والیبال جوانان ایران با هدایت فرهاد نفرزاده جمعه در نخستین روز این رقابت ها به مصاف تیم زیر ۲۳ سال قزاقستان می رود.

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران با هدایت پیمان اکبری و تیم نماینده مازندران با هدایت دراگان نیز در مسابقه افتتاحیه که جمعه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود، به مصاف هم می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز