خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران قم:

آتلیه طهران برای کمک به فوتسال قم وارد لیگ کشوری شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۹۰۳

مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران با بیان اینکه باشگاه آتلیه طهران امسال نماینده قم در لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور است گفت: آتلیه طهران برای توجه و کمک به فوتسال قم در لیگ دسته دوم کشور تیمداری می‌کند.

به گزارش ایلنا، رسول قلی‌زاده درباره حضور باشگاه آتلیه طهران قم در لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: باشگاه آتلیه طهران قم از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و امسال در مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: این تیم با تیم فوتسال ذاکر که به عنوان قهرمانی لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم دست پیدا کرد ادغام شده و با ترکیب برترین‌های فوتسال قم در مسابقات شرکت می‌کند.

قلی‌زاده تصریح کرد: حدود ۲ ماه است بازیکنان مشغول به تمرین هستند و هدف‌شان راهیابی به لیگ دسته اول و پس از آن لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور است.

مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران گفت: تیم ما برای حضور در لیگ دسته دوم مشکل مالی ندارد اما ممکن است به همراه یکی از کارخانجات و با نام آن در مسابقات شرکت کند.

قلی‌زاده ابراز داشت: بر اساس هماهنگی انجام شده، مسابقات خانگی تیم فوتسال آتلیه طهران قم از شبکه استانی پخش می‌شود اما برنامه‌ای برای سازماندهی هواداران و استخدام لیدر نداریم زیرا به دنبال حاشیه در ورزش نیستیم و قصد داریم تیممان در شرایط خوبی به لیگ دسته اول صعود کند.

وی با بیان اینکه آتلیه طهران برای توجه و کمک به فوتسال قم در لیگ دسته دوم حضور پیدا کرد، عنوان داشت: از بازیکنان توانمند فوتسال قم تقاضا دارم سطح توقع‌شان را پایین بیاورند زیرا حضور بخش خصوصی در فوتسال بیشتر به سود آنهاست تا به ضررشان و امیدوارم بتوانیم با همدلی و اتحاد تیم را به جایگاه اصلی خود که لیگ برتر است، برسانیم.

مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران تصریح کرد: بخش خصوصی برای حضور در ورزش باید مورد حمایت قرار گیرد البته ما هرگز دل به کمک مالی مسئولان استانی یا اشخاص دیگر نبسته‌ایم و بودجه این تیم از هزینه شخصی تأمین می‌شود اما بدون شک، حمایت مسئولان عمر حضور بخش خصوصی در ورزش را بیشتر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز