خبرگزاری کار ایران

باید همواره حرف اول را در کشتی دنیا بزنیم؛

جدیدی: قهرمانی‌ها باید در جهانی و المپیک هم ادامه یابد/استفاده از ترکیب اصلی بهترین تصمیم بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۵۱

پیشکسوت کشتی کشور با بیان اینکه عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جام‌جهانی قابل‌تقدیر است، گفت: باید روند موفقیت‌های کشتی ایران تا مسابقات جهانی و المپیک ادامه یابد و در این دو رویداد مهم هم کشتی‌ایران مدال‌آور باشد.

عباس جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: من صمیمانه این پیروزی ارزشمند را به جامعه کشتی تبریک می‌گویم و امیدوارم مسئولان ورزش کشور زحمات این عزیزان را قدر بدانند و به نحو شایسته‌ای از آنها تقدیر کنند.

جدیدی ادامه داد: امیدوارم تمرینات تیم ملی با همین شدت و حدت ادامه یابد و بتوانیم همین درخشش را در مسابقات جهانی و المپیک هم داشته باشیم چرا که در ماه‌های آینده مسابقات جهانی را پیش‌رو داریم و سال آینده هم المپیک برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

پیشکسوت اسبق تیم ملی کشتی در پاسخ به این سئوال که آیا بهتر نبود تیم دوم ایران به مسابقات جام‌جهانی اعزام می‌شد تا نفرات ذخیره تیم نیز در این رقابت‌ها ارزیابی شوند گفت: با توجه به اینکه مسابقات به میزبانی کشور آمریکا برگزار می‌شد و ما با این کشور رقابت ورزشی جدی داریم، بهترین تصمیم کادرفنی این بود که تیم اول ایران را به این مسابقات اعزام کرد و خوشبختانه تیم هم با بهترین نتیجه به کار خودش در خاک آمریکا پایان داد.

وی ادامه داد: ما باید این سئوال را بپرسیم که چرا آمریکایی‌ها تیم اول شان را به این مسابقات اعزام نکردند. به اعتقاد من عملکرد ملی‌پوشان کشتی ایران فوق‌تصور بود و کشتی‌گیران کشورمان بار دیگر نشان دادند در صورت توجه و حمایت لازم می‌توانند در کشتی دنیا حرف اول را بزنند.

گفتنی است تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری 5 بر 3 مقابل آمریکا در فینال جام‌جهانی کشتی در شهر لس‌آنجلس برای چهارمین بار پیاپی عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز