خبرگزاری کار ایران

وضعیت هفت‌الماس بحرانی نیست؛

اسلامی: هزینه یکسال ما معادل قرارداد یک بازیکن حرفه ای است/ جوانان ایران شانس صعود دارند

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۵۸۰

سرمربی هفت‌الماس قزوین با بیان این‌که هزینه سالانه‌ تیم‌اش معادل قرارداد یک بازیکن برخی تیم‌هاست اظهار کرد پس از بازی‌های آسیایی مسئولان فدراسیون برای مربیگری تیم ملی جوانان صحبتی با او نکرده‌اند.

محمدرضا اسلامی در آستانه دیدار تیم‌های هفت‌الماس قزوین و ثامن مشهد به خبرنگار ایلنا گفت: اوضاع ما آنقدرها هم که می‌گویند بحرانی نیست. درست است هفت‌الماس در قعر جدول قرار گرفته اما با ثامن و پالایش نفت هم‌امتیاز است و با یک پیروزی می‌توانیم صعود خوبی در جدول داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که هفت‌الماس در 6 بازی از 7 بازی گذشته‌اش با 9 بازیکن به مصاف حریفان رفته است، افزود: ما می‌توانستیم پس از کسب رتبه چهارم لیگ ملی از لیگ حرفه‌ای انصراف دهیم اما هدف‌مان بازیکن‌سازی و محک بازیکنان در شرایط سخت بود. متاسفانه در حالی‌که اکثر تیم‌ها با جذب بازیکنان خارجی و داخلی پس از لیگ ملی تقویت شدند، ما 5-6 بازیکن اصلی‌مان را هم از دست دادیم .

سرمربی هفت‌الماس درباره شکست‌های این تیم توضیح داد: غیر از بازی برابر دانشگاه آزاد، بقیه باخت‌های ما میلی‌متری بود و من از تلاش بچه‌ها راضی هستم. البته من هم معتقدم هفت‌الماس نیاز به تقویت دارد. هیچ مربی‌ای دوست ندارد تیم‌اش بازنده شود و نداشتن بازیکن را بهانه‌ کند اما جذب بازیکن خارجی خوب هم نیازمند بودجه است. متاسفانه وزارت ورزش و جوانان هم با کمبود بودجه مواجه است و غیر از صنایع فولاد هفت‌الماس نهاد دیگری نیست که از لحاظ مالی به ما کمک کند. اسپانسر هم تلاش می‌کند به تعهداتش عمل کند اما هزینه سالانه ما معادل قرارداد یک بازیکن حرفه ای است.

اسلامی درباره وضعیت محمد یوسف‌وند، کاپیتان تیم ملی که به دلیل افسردگی در تمرینات و بازی‌های هفت‌الماس شرکت نمی کند گفت: با او خیلی صحبت کرده‌ام اما شاید به دلیل این‌که من  4-5 سال کنارش بوده‌ام، حرف‌هایم خیلی تاثیرگذار نباشد. به هرحال یوسف‌وند باید این‌ را بداند که می‌تواند محروم شدن از کمپ امریکا را با بازی‌های خوب برای تیم جوانان جبران کند. من حتی برای این موضوع از فدراسیون هم گله کردم و به کمیته انضباطی فراخوانده شدم ولی معتقدم تنها کسی که می‌تواند به محمد کمک کند، خود اوست.

وی درباره  حضورش در تیم ملی جوانان گفت: من سال‌ها با تیم ملی جوانان کار کردم اما پس از بازی‌های آسیایی، صحبتی با من برای حضور در تیم جوانان نشده است. معتقدم ابتدا باید تکلیف فدراسیون بسکتبال روشن شود و بعد هم به سرعت برای تیم جوانان تصمیم‌گیری کنند. باید در نظر داشته باشیم که با پایان لیگ، امتحانات خردادماه بچه‌ها در راه است و عملاً فرصت زیادی برای آماده‌سازی تیم ملی جوانان نداریم.  

اسلامی با اشاره به همگروهی ایران با تیم‌های آمریکا، کرواسی و مصر اضافه کرد: به نظرم جوانان ما شایستگی و ظرفیت صعود از گروه A جام جهانی جوانان را دارند. هر چند آمریکا تیم بسیار قدرتمندی است اما بچه‌ها می‌توانند با پیروزی بر مصر و کرواسی، به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله بعد صعود کنند. البته این کار هم نیازمند برنامه‌ریزی مدون و خوب در فرصت اندک باقیمانده تا رقابت‌های جهانی یونان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز