خبرگزاری کار ایران

علی فاضلی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

بازار شب عید تحت نظارت دقیق بازرسان اصناف

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۹۰۸

رییس اتاق اصناف کشور گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود در ایام پایانی سال به مردم می‌گوییم که نگران تخلفات نباشند چرا که بازرسان ما به طور فعال حضور دارند.

علی فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص نظارت بر بازار با توجه به ایام پایانی سال، گفت: براساس برنامه ریزی‌ها تمامی اقدامات در حال انجام است و روند طی شده تا به امروز را مطلوب ارزیابی می‌کنیم. البته برخی از هموطنان نگران تخلفات هستند که باید به آنان بگوییم که در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: بازرسان اصناف و اتحادیه‌ها به طور فعال در بازار‌ها حضور دارند و درصورت مشاهده هرگونه سواستفاده با متخلفان شدیدا برخورد خواهند کرد.

رییس اتاق اصناف کشور در خصوص رسیدگی به شکایات مردمی نیز گفت: هموطنان از طریق شماره تلفن ۱۲۴ می‌توانند تخلفات را گزارش دهند البته هر یک از اتحادیه‌ها نیز شماره‌های مختلفی دارند که به طور تمام وقت به مسائل و مشکلات رسیدگی خواهند کرد.

وی در خصوص روز‌های ابتدای سال ۱۳۹۴ نیز گفت: برای این روز‌ها نیز برنامه‌های خاص را در دستور کار داریم و مردم در این خصوص نیز نگران تخلفات نباشند چراکه در روز‌های ابتدایی سال نیز همکاران ما مشغول فعالیت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز