خبرگزاری کار ایران

«خشکسالی و دروغ» به سه شهر کانادا رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۶۳

در سه دهه‌ گذشته هیچ نمایشی در ایران بیش از «خشکسالی و دروغ» روی صحنه نرفته و گروه اجرایی این نمایش پس از صد و سی اجرا در ایران، آلمان، سوئد و ترکیه این‌بار توانایی خود را برابر تماشاگران کانادایی محک می‌زنند.

نمایش «خشک‌سالی و دروغ» نوشته و کار محمد یعقوبی در شهرهای ونکور، تورنتو و مونترال کانادا روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش «خشک‌سالی و دروغ» زیرنظر گروه باران آبانى به دعوت دانشکده مطالعات آسیایی دانشگاه بریتیش کلمبیا با همکارى انجمن‌های دانشجویی ونکوور در سه شهر کانادا روی صحنه می‌رود.

تاریخ اجرهای این نمایش در سه شهر ونکوور، تورنتو و مونترال به شرح زیر است:

اول مارچ، تورنتو، سالن تئاتر(Ignatieff Theatre)
هشتم مارچ، ونکوور، سالن تئاتر(kay meek Centre)
سیزدهم مارچ، تورنتو، سالن تئاتر((Richmond Hill Centre
بیست و هشتم فوریه در مونترال

در سه دهه‌ گذشته هیچ نمایشی در ایران بیش از «خشکسالی و دروغ» روی صحنه نرفته و گروه اجرایی این نمایش پس از صد و سی اجرا در ایران، آلمان، سوئد و ترکیه این بار توانایی خود را برابر تماشاگران کانادایی محک می‌زنند.

احمد مهرانفر، باران کوثری، علی سرابی و آیدا کیخایی هنرمندانی هستند که در این اجرا یعقوبی را همراهی می‌کنند.

دریافت عنوان برگزیده بهترین کارگردانی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه‌ تئاتر(۱۳۹۱)، برگزیده جایزه‌ بهترین نمایش سال کانون ملی منتقدان(۱۳۹۱) و برگزیده‌ بهترین کارگردانی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر(۱۳۸۹) ازجمله موفیت‌های این نمایش طی چند سال گذشته بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز