خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه؛

بانوان کارآفرین ایده های خوبی برای اشتغالزایی در کرمانشاه دارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۰۳

بانوان کارآفرین کرمانشاهی دارای ایده های بزرگ و خوبی هستند و می توانند زمینه های اشتغال در استان را فراهم کنند.

استاندار کرمانشاه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان گفت: بانوان کارآفرین استان که دارای ایده‌های بزرگ و خوبی هستند، می توانند زمینه‌های اشتغالزایی در استان را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی در بازدید از نمایشگاه توانمندی بانوان استان، گفت: خوشبختانه بانوان استان در بخش های مختلف تولیدی، دارای توانمندی‌های ویژه ای هستند و ما همواره از مجموعه مدیریتی استان خواسته ایم که به این توانمندی‌ها نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: باتوجه به این توانمندی‌ها می‌توان ضمن ایجاد انگیزه در جامعه به منظور تشویق جوانان به فعالیت، تلاش و خلاقیت تولیدات استان را با نگاه درست افزایش و گسترش داد.

رضایی بابادی به نشست برگزار شده بانوان کارآفرین استان طی روزهای گذشته اشاره داشت و تصریح کرد: در این نشست تصمیمات خوبی برای کمک به توسعه کارآفرینی در استان اتخاذ شد.

استاندار کرمانشاه افزود: بانوان کارآفرین استان دارای ایده های بزرگ و خوبی هستند و می توانند زمینه های اشتغالزایی در استان را فراهم سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز