خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر پیشنهاد شد؛

انتخاب ۳ عضو علی‌البدل در هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۷۷

پیشنهاد دارم ۳ نفر عضو علی البدل در این هیات انتخاب شود تا در موارد ضروری که اعضای اصلی نمی‌توانند در جلسات حضور یابند، جایگزین شده و جلسات رسمیت یابد.

عضو شورای شهر تهران پیشنهاد کرد ۳ عضو علی‌البدل در هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اقبال شاکری امروز در صدو بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به آنکه هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها شکل گرفته است، پیشنهاد دارم سه نفر عضو علی البدل در این هیات انتخاب شود تا در موارد ضروری که اعضای اصلی نمی‌توانند در جلسات حضور یابند، جایگزین شده و جلسات رسمیت یابد.

وی تاکید کرد: از جوانان فهیم و ارزشی تقاضا دارم برای شورانگیزی هر چه بیشتر شورایاری‌ها در این امر مشارکت کنند.

این عضو شورای شهر در ادامه با اشاره به تشکیل کمیسیون تلفیق در روز شنبه اظهار کرد: خوشبختانه امسال شهرداری اطلاعات انبوهی را همراه با لایحه بودجه به شورا فرستاده است.

شاکری ادامه داد: به عنوان مثال بدهی‌ها آیتم مورد توجه عزیزان است اما در بودجه امسال رویکرد بازپرداخت به شهروندان، مالکان و پیمانکاران مشخص نشده است، همچنین کاهش غیرنقدی، جاری و… نیاز به بررسی و زمان دارد که از آقایان دبیر و صلاحی می خواهم گزارشات مربوط به این موارد را ارائه دهند.

این عضو شورای شهر در پایان بر ضرورت ارائه گزارشی از عملکرد سازمان نظام مهندسی توسط ریاست این سازمان تاکید کرد.

لزوم توجه به معماری تهران برای جلوگیری از بی‌هویتی

همچنین مجتبی شاکری عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: برای جلوگیری از بی‌هویتی شهر به لحاظ معماری باید سیما و منظر معماری شهر تهران مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات شورایاری‌ها گفت: خوشبختانه جانبازان و معلولان نیز در این عرصه ورود پیدا کرده اند.

وی در خصوص بودجه گفت: قالیباف شهردار تهران در محضر مقام رهبری دو موضوع را برجسته کردند یکی سیما و منظر معماری شهر و دیگری بحثفرهنگی.

این عضو شورای شهر ادامه داد: از کمیسیون‌های مختلف تقاضا می‌کنم سیما و منظر شهر مورد توجه قرار گیرد تا شهر بی‌هویت از منظر معماری نداشته باشیم.

شاکری خاطر نشان کرد: دربحثفرهنگی نیز ریه شهر تنفس فرهنگی و معنوی می‌خواهد و کاهش بودجه فرهنگی مخالف دغدغه های مقام معظم رهبری و شورای شهر است.

وی افزود: در کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص شد؛ بیشترین هزینه ها کاربردی است و ۵ درصد بودجه فرهنگی و اجتماعی صرفا صرف فرهنگ می‌شود و ضروری است شهرداری در این زمینه نوآوری داشته باشد.

ضرورت توجه به کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران

همچنین عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: مصوبه تغییر اماکن تجاری نیاز به جدول دارد و قرار بود بدون جدول اعتبار نداشته باشد.

علی صابری با اشاره به کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گفت: اگر مسائل مرتبط با کمیسیون حقوقی و نظارت شورا مشخص شود به نظرم اتفاق خوبی برای شورای چهارم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز