خبرگزاری کار ایران

آمادگی اداره کل استاندارد استان اصفهان، جهت پاسخگویی به شکایات مردمی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۳۵

اداره کل استاندارد استان اصفهان در راستای پاسخگویی هر چه بهتر به مردم تعدادی از کارشناسان خود را جهت پاسخگویی به سامانه ۱۱۱ و تکریم مطالبات مردمی به استانداری معرفی کرد.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید که فردا صبح به اصفهان صورت می گیرد از برنامه های این اداره کل در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این سفر خبر داد و گفت: شرکت در جلسه شورای اداری استان، جلسه توسعه و سرمایه گذاران، معرفی معاونین و سرپرستان بخش های اجرایی اداره کل جهت حضور در مراسم استقبال و پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع از جمله برنامه های اداره کل استاندارد درجریان سفر ریاست محترم جمهوری به اصفهان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد اصفهان، غلامحسین شفیعی با اشاره به اینکه قبل از ورود هیات دولت به اصفهان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار و مدیران کل ادارت و نهاد های مرتبط سامانه ۱۱۱ پاسخگویی به در خواست‌های مردمی افتتاح شد، ادامه داد: این سامانه با استقرار۲۵۰ نفر اپراتور شکایات مردمی درخواست‌ها، ثبت و جهت بررسی به دستگاههای اجرایی مرتبط اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: از طریق این سامانه دستگاه‌های اجرایی نیز موظفند نتیجه شکایات را مورد بررسی قرار داده وبرای پاسخگویی در اسرع وقت اقدام کنند.

شفیعی تاکید کرد: اداره کل استاندارد نیز در راستای پاسخگویی هر چه بهتر به مردم ۵ نفر از کارشناسان خود را جهت پاسخگویی به مطالبات مردم به استانداری معرفی کرده است.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان ادامه داد: از طریق این سامانه رسیدگی به مشکلات و معضلات مردم بهتر انجام خواهد شد و اداره کل استاندارد نیز در این راستا آمادگی خود را برای هرچه بهترانجام دادن خدمات به مردم اعلام می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز