خبرگزاری کار ایران

اهالی‌فوتبال هنجارشکنی نکنند؛

محمدزاده: روزنامه و تلویزیون جای انتقاد نیست / با مصاحبه‌های تخریبی برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۵۴

مصاحبه‌های تخریبی بر خلاف اصول حرفه‌ای مجازات‌هایی دارد که کمیته اخلاق آنها را برای متخلفین این گزینه مدنظر گرفته است تا انشاالله دیگر شاهد مصاحبه‌های هنجارشکن نباشیم.

رئیس کمیته اختلاف فدراسیون فوتبال گفت: درصدد هستیم از این پس با مصاحبه‌های تخریبی اهالی فوتبال برخورد کنیم.

علی‌اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: از مدیران، بازیکنان، مربیان و سایر اعضا و خانواده‌فوتبال می‌خواهیم که هیچ‌گاه علیه یکدیگر مصاحبه‌هایی تخریبی انجام ندهند.

وی ادامه داد: انتقاد سازنده‌خوب است، اما انتقاد جایش روزنامه، تلویزیون و رسانه نیست. آقایان اگر در مورد موضوعی انتقاد دارند بروند در باشگاه در کمیته فنی و کمیته‌های مربوطه حرفشان را بزنند، اما در رسانه‌ها مصاحبه نکنند. این مصاحبه‌ها به فوتبال کشور و خود آن شخص آسیب می‌زند.

رئیس کمیته‌ اخلاق در پاسخ به این سوال اگر روند مصاحبه‌های تخریبی از سوی اهالی فوتبال برعلیه یکدیگر ادامه داشته باشد این کمیته چه واکنشی خواهد داشت، گفت: مصاحبه‌های تخریبی بر خلاف‌ اصول حرفه‌ای مجازات‌هایی دارد که کمیته‌اخلاق آنها را برای متخلفین این گزینه مدنظر گرفته تا ان‌شاالله دیگر شاهد مصاحبه‌های هنجارشکن نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز