خبرگزاری کار ایران

۱۶بهمن‌ماه صورت می‌گیرد؛

آغاز حرکت مشعل المپیاد ورزشی کارگران از شلمچه

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۴۳

مشعل المپیاد فرهنگی - ورزشی کارگران کشور ۱۶ بهمن‌ماه از شلمچه به محل برگزاری این رویداد بزرگ در مازندران خواهد رسید.

مشعل المپیاد فرهنگی - ورزشی کارگران کشور ۱۶بهمن‌ماه از شلمچه به محل برگزاری این رویداد بزرگ در مازندران خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، مشعل المپیاد فرهنگی - ورزشی کارگران کشور(مازندران، اسفند۹۳)، طی برنامه ای از تاریخ ۱۶ / ۱۱ / ۹۳ از شلمچه در استان خوزستان روشن و پس از طی مسیر در استان‌های لرستان، مرکزی، قم، تهران، سمنان، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، گلستان به محل برگزاری این رویداد بزرگ دراستان مازندران خواهد رسید.

مراسم حمل مشعل المپیاد با حضور مسئولان استان‌خوزستان، ورزشکاران، شهروندان‌خوزستانی، بیژن شفیع‌خراسانی(نایب رئیس‌فدراسیون)، مجید پاشنا(مدیر برگزاری المپیاد)، بهمن نیک‌خو(مشاور وزیر ورزش) برگزار و بر دستان سفیران ورزش‌کارگری(یوسف کرمی قهرمان تکواندوی جهان و المپیک؛ محمدرضا رودکی قهرمان‌جودو؛ حسن رنگرز قهرمان کشتی جهان و حسین توکلی قهرمان وزنه‌برداری جهان) حمل خواهد شد.

المپیاد فرهنگی - ورزشی کارگران کشور در ۲۴ رشته(۱۹ رشته مخصوص آقایان و ۵ رشته مخصوص بانوان)، با حضور شرکت‌کنندگان از ۳۱ استان کشور و به مدت ۴روز در ۱۵ شهرستان استان مازندران برگزار می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز