خبرگزاری کار ایران

کار گردان فیلم آینه شمعدون در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

ارشاد طوری رفتار می‌کند که انگار ساخت آینه شمعدون مختومه شده‌است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۹

ارشاد به ما اعلام کرده است که باید در فیلمنامه مسائلی همچون مصلحت نظام و انقلاب اسلامی، اخلاق رعایت شود. مواردی که خود ما رعایت می‌کنیم.

ایلنا: بهرام بهرامیان کارگردان فیلم آینه شمعدون در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت فیلم آینه شمعدون افزود: ارشاد به ما اعلام کرده است که فیلمنامه باید اصلاح شود اما اصلاحاتی که مد نظر ارشاد است بسیار کلی است.
وی ادامه داد: ارشاد به ما اعلام کرده است که باید در فیلمنامه مسائلی همچون مصلحت نظام و انقلاب اسلامی، اخلاق رعایت شود مواردی که خود ما رعایت می‌کنیم.
بهرامیان تاکید کرد: اینگونه رفتار درحالی از سوی ارشاد صورت می‌گیرد که فیلم در حال ساخت بود و در میانه ساخت جلوی ساخت فیلم آن هم نه براساس موازین قانونی بلکه بر اساس جنجالهای رسانه‌ای و خبری که در یک روزنامه منتشر شده بود.

وی ادامه داد: هیچگاه در زمان ساخت یک فیلم؛ فیلمنامه فیلم را برای برسی مجدد نمی‌خواهند این عملکرد ارشاد نشان می‌دهد که انگار آن‌ها نمی‌خواهند فیلم ساخته شود.
ساخت فیلم سینمایی آینه شمعدون به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی محمد کمالی‌پور در میانه فیلمبرداری توسط ارشاد متوقف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز