خبرگزاری کار ایران

مخالفتمان را به وزارت ورزش اعلام کرده‌ایم؛

فرجی: سبک‌های آزادکاراته به فدراسیون‌ورزش‌های رزمی منتقل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۲

تا به اکنون هیچ ابلاغی از وزارت ورزش و جوانان و هیچ بخش دیگری از این وزارتخانه به ما اعلام نشده و ما به شدت با این انتقال مخالف بوده و حتی مخالفت خود را به مدیران ارشد این وزارتخانه اعلام کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون کاراته با تکذیب خبر انتقال سبک‌های آزاد کاراته به فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: این انتقال تبعات زیادی دارد که آنها را به وزارت ورزش اعلام کرده‌ایم.

صادق فرجی در گفتگو باخبرنگار ایلنا در واکنش به خبر انتقال سبک‌های آزاد کاراته به فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار کرد: تا به اکنون هیچ ابلاغی از وزارت ورزش و جوانان و هیچ بخش دیگری از این وزارتخانه به ما اعلام نشده و ما به شدت با این انتقال مخالف بوده و حتی مخالفت خود را به مدیران ارشد این وزارتخانه اعلام کرده‌ایم.

وی افزود: بنده نزدیک به 15 روز پیش در جلسه‌ای با محمد نوحی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی این موضوع را مطرح و وی نیز مخالفت خود با این انتقال را اعلام کرد. حال مشخص نیست که این خبر چگونه منتشر شده است.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه سبک‌های آزاد کاراته به تازگی از سازمان به انجمن ارتقا یافته‌اند، گفت: در جلسه‌ای که اخیرا کمیته ساماندهی سبک‌های رزمی وزارت ورزش تشکیل داد سازمان سبک‌های آزاد کاراته به انجمن ارتقا یافت که جای تشکر دارد اما در همان جلسه بحث انتقال این سبک به فدراسیون ورزش‌های رزمی مطرح شد که بامخالفت سایرین مواجه شد.

وی افزود: در همین جلسه نمایندگان حراست و بازرسی وزارت ورزش و حتی چند تن از نمایندگان فدراسیون‌های رزمی دیگر حضور داشتند و بحث این انتقال کاملا منتفی اعلام شد. اکنون هم بنده اعلام می‌کنم که انجمن سبک‌های آزاد کاراته جزو خانواده کاراته است و به هیج وجه صلاح نیست آن را از فدراسیون ما منفک کنند.

فرجی با تاکید براینکه تبعات این انتقال را به علی رغبتی مدیرکل ارزشیابی فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش اعلام کردند، گفت: در جلسه‌ای که از آن نام‌بردم موضوع این انتقال منتفی اعلام شد و بعید است جلسه دیگری برای تصویب این موضوع برگزار شده باشد. البته اگر چنین جلسه‌ای برگزار شده نه از ما برای حضور در آن دعوت شده و نه جزئیاتی از آن به فدراسیون کاراته اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز