خبرگزاری کار ایران

هشدار یک مقام دولتی درباره احتمال بیکاری ۳۰۰۰ کارگر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۱۵

«مدیرکل کار اصفهان: امروز اشتغال نزدیک به ۳ هزار نفر در کارخانه گیتی‌پسند به خطر افتاده و تهدید اشتغال این افراد در این گروه صنعتی نگران‌کننده است چرا که در معرض بیکاری هستند.»

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از احتمال بیکاری قریب به ۳ هزار کارگر کارخانه «گیتی پسند» خبر داد.

به گزارش ایلنا، «غلام‌علی قادری» در دیدار با نمایندگان کارگران و کارکنان گیتی‌پسند گفت: امروز اشتغال نزدیک به ۳ هزار نفر در کارخانه گیتی‌پسند به خطر افتاده و تهدید اشتغال این افراد در این گروه صنعتی نگران‌کننده است چرا که در معرض بیکاری هستند.

قادری ادامه داد: اقدامات زیادی از سوی این اداره کل برای حل مشکل گیتی‌پسند صورت گرفت، اما هر کدام بنا به دلیلی به سرانجام نرسید و اگر بخواهیم صحبت‌های مقام معظم رهبری را نیز به‌ عنوان فصل‌الخطاب خود قرار دهیم، تنها راه نجات کشور بهبود وضعیت تولید و کسب‌ و کار خواهد بود که این برای گیتی‌پسند مصداق عینی دارد.

وی خاطر نشان کرد: دغدغه این اداره کل کمتر از شما نمایندگان کارگران گیتی‌پسند نیست، برای ما اشتغال‌زایی برای یک نفر نیز مسئله‌ای مهم است و اشتغال نزدیک به ۳ هزار نفر در گیتی‌پسند موضوعی حیاتی است که امروز این اشتغال‌زایی به خطر افتاده است.

قادری خواستار جمع‌آوری مستندات و ارائه گزارشی جامع و کامل از وضعیت این گروه صنعتی به مسئولان کشور شد تا زمینه برای حل مشکل گیتی‌پسند در بالا‌ترین سطح استانی و حتی کشوری فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: امیدوار هستیم مدیران ارشد استان اصفهان برای حل مسئله گیتی‌پسند به‌صورت جدی‌تر وارد عمل شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز