خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

جشنواره وارش فرصتی برای ارایه فرهنگ به عرصه بین الملل است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۷۱

برگزاری جشنواره وارش برای ارائه فرهنگ مازندران یک فرصت مناسبی است تا در این راستا گردشگران و مسافران زیادی را ازاقصی نقاط کشور جذب این استان کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره فیلم کوتاه وارش فرصتی برای ارایه فرهنگ به عرصه بین الملل است.

به گزارش ایلنا از ساریٰ ' حسین نیازآذری ' بیان کرد: جشنواره وارش می تواند یک فرصت مناسب برای توسعه فرهنگ غنی ایران اسلامی به خصوص محلی به شمار آید که برای تحقق این هدف باید مورد حمایت جدی مسئولان کشوری باشد.

وی ادامه داد: برای غنی تر و برگزاری بهتر جشنواره وارش نسبت به سالهای گذشته، مسوولان اجرایی جشنواره باید از ایده های نو و سازنده در این جشنواره بهره گیرند.

وی بیان کرد: باید وضعیت جانبی جشنواره مشخص، چالش ها و آسیب های موجود بررسی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

نیازآذری برپایی نمایشگاههای بومی و محلی را در حاشیه جشنواره فیلم کوتاه وارش را ضروری برشمرد و گفت: با این اقدام هویت بومی محلی بهتر در دید علاقمندان به فرهنگ قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره وارش برای ارائه فرهنگ مازندران یک فرصت مناسبی است تا در این راستا گردشگران و مسافران زیادی را ازاقصی نقاط کشور جذب این استان کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز