خبرگزاری کار ایران

با تصویب نمایندگان مجلس موافقت شد؛

پرداخت عوارض آلایندگی از سوی واحدهای آلاینده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۲۷

واحدهای تولیدی کالا و خدمات آلاینده مستقر در مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی شبیه به واحدهای آلاینده مستقر در سرزمین اصلی مشمول عوارض آلایندگی می‌شود.

با رأی موافق نمایندگان واحدهای تولیدی کالا و خدمات آلاینده مستقر در مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی شبیه به واحدهای آلاینده مستقر در سرزمین اصلی مشمول عوارض آلایندگی شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس، در جریان بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور٬ ماده الحاقی دیگری را با پیشنهاد جمعی از نمایندگان با ۱۳۶ رأی موافق، ۱۰ رأی مخالف و ۱۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۸ نماینده حاضر را مصوب و به لایحه مذکور اضافه کردند.

براساس این گزارش ماده الحاقی به شرح ذیل است:

واحدهای تولیدی کالا و خدمات آلاینده مستقر در مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی شبیه به واحدهای آلاینده مستقر در سرزمین اصلی با رعایت ترتیبات مشخص شده در قانون مالیات بر ارزش افزوده و اصلاحات بعدی آن مشمول عوارض آلایندگی می‌شود.

گفتنی است این پیشنهاد از سوی قادری نماینده شیراز، تاجگردون نماینده گچساران، احمدی نماینده دهلران، حسین‌زاده بحرینی نماینده مشهد، نادران نماینده تهران، امیرآبادی نماینده قم، تابش نماینده اردکان، قوامی نماینده اسفراین، مفتح نماینده تویسرکان، ‌شکری نماینده تالش، دهدشتی نماینده آبادان، ندیمی نماینده لاهیجان و عباس رجایی نماینده اراک در مجلس ارائه شد که نمایندگان با آن موافقت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز