خبرگزاری کار ایران

نمایش «اقدام علیه لعنت دهم» در یاسوج به صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۸۷

«اقدام علیه لعنت دهم» به نویسندگی وکارگردانی علی نرگس نژاد و با بازی اکبر آیین از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه در شهر یاسوج به صحنه می‌رود.

نمایش «اقدام علیه لعنت دهم» به نویسندگی و کارگردانی علی نرگس نژاد به روی صحنه می رود.

علی نرگس‌نژاد ضمن اعلام این خبر گفت: داستان این نمایش درباره‌ی خبرنگاری است که در وضعیتی گرفتار آمده و در این شرایط مجبور به سر بریدن خروسی می‌شود اما…

این نویسنده و کارگردان درباره‌ی ایده و نگارش این اثر نمایشی بیان کرد: به نوعی خواسته‌ام با دوباره نویسی این نمایشنامه، حساسیت‌های حرفه‌ی خبرنگاران را در یک اثر نمایشی نشان دهم.

وی در خصوص انتخاب اکبر آئین به عنوان بازیگر این نمایش و اجرای اولیه این نمایش در یاسوج اظهار کرد: از آنجا که از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسوج شرایط خوبی پیشنهاد شد لذا تصمیم گرفتم تا بار دیگر با اکبر آیین که بازیگر قدیمی‌ام بود، نمایشی را به صحنه ببرم.

این کارگردان تآکید کرد: قرار است طی ماه‌های آینده در تهران اجرا داشته باشیم و طبق برنامه ریزی گروه، بعد از اجرای نمایش در ایران به چند کشور اروپایی نیز خواهیم رفت.

بر اساس این خبر " اقدام علیه لعنت دهم " به نویسندگی وکارگردانی علی نرگس نژاد و با بازی اکبر آیین از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه در شهر یاسوج، سالن حسین پناهی، به آدرس: میدان معلم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است؛ نرگس‌نژاد پیش از این، آثار گوناگونی همچون خانه سربی در سالن اصلی تئاتر شهر، جیره بندی پر خروس برای سوگواری در سالن چهارسو، " بادی که تو را خشک کرد مرا برد " در تالار حافظ و چندین اثر دیگر را نویسندگی و کارگردانی کرده است. همچنین بازیگرانی چون پانته آ پناهی‌ها، سیامک صفری، بهاره رهنما، هانیه توسلی، صابر ابر، بابک حمیدیان، فرزین صابونی و… در آثار او به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز