خبرگزاری کار ایران

نبود بازیکنان دلیل ناراحتی قلعه‌نویی؛

ماجدی: کرار از امروز در تمرینات شرکت می‌کند / صددرصد به قهرمانی فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۶۹

با توجه به مراحل آماده‌سازی و بازیکنانی که جذب کردیم در نیم فصل‌دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است با توجه به مراحل آماده‌سازی و بازیکنانی که باشگاه جذب کرده، استقلال در نیم فصل‌دوم عملکرد بهتری خواهد داشت.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا مثبت ارزیابی‌کردن شرایط اردوی تدارکاتی این تیم در جزیره‌کیش بیان داشت: واقعا شرایط راضی‌کننده است. تمرینات به صورت منظم روزانه در ۲-۳ نوبت پیگیری می‌شود. امروز هم جاسم کرار به اردو اضافه می‌شود. هجدهم هم آرش برهانی به اردو می‌آید تا تیم به استثناء ملی‌پوشان کامل شود.

وی افزود: امروز یک دیدار تدارکاتی مقابل‌پدیده خواهیم داشت. از فردا تمرینات را پیگیری خواهیم کرد تا ۲۵ دی‌ماه که برای انجام یک بازی تدارکاتی به آبادان برویم. ۲۶ به تهران می‌آییم تا خود را برای تورنمنت قائمشهر آماده کنیم.

سرپرست تیم استقلال درخصوص گلایه امیر قلعه‌نویی از نبود بازیکنان در اردوی‌کیش تاکید کرد: خوشبختانه امکانات از جمله هتل، زمین تمرین، وسایل بدنسازی و سایر موضوعات خوب است، اما نبود بازیکنان باعثناراحتی قلعه‌نویی شده که امیدوارم هر چه زودتر حل شود.

وی درخصوص مشکل‌انضباطی جاسم‌کرار مبنی بر عدم حضور به موقعش در تمرینات‌استقلال گفت: در این زمینه مدیریت باشگاه با این بازیکن جلسه‌ای را برگزار کردند تا او مجاب شود در تمرینات شرکت کند.

ماجدی در تشریح وضعیت‌کنونی تیم استقلال برای حضور در نیم فصل‌دوم مسابقات لیگ‌برتر بیان داشت: در ایران با توجه به مشکلاتی که وجود دارد به ویژه مشکلات‌مالی نمی‌توان به شرایطی کاملا ایده‌آل رسید، اما می‌توان گفت شرایط تقریبا مطلوب است و قول می‌دهم استقلال در نیم فصل‌دوم بهتر از نیم‌فصل‌اول نتیجه بگیرد و بطور صددرصد به قهرمانی هم فکر می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز