خبرگزاری کار ایران

مرکز تئاتر مولوی به دانشجویان تخفیف ویژه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۰۵

دانشجویان کلیه رشته‌های تحصیلی برای دیدن نمایش «ناگهان پیت حلبی» به کارگردانی کورش سلیمانی از شانزدهم دی ماه می‌توانند با تخفیف ویژه از این نمایش دیدن کنند.

دانشجویان کلیه رشته‌های تحصیلی برای دیدن نمایش «ناگهان پیت حلبی» به کارگردانی کورش سلیمانی می‌توانند با تخفیف ویژه به تماشای این نمایش بنشینند.

به گزارش ایلنا، دانشجویان کلیه رشته‌های تحصیلی برای دیدن نمایش «ناگهان پیت حلبی» به کارگردانی کورش سلیمانی از شانزدهم دی ماه می‌توانند با تخفیف ویژه از این نمایش دیدن کنند.

نمایش کمدی «ناگهان پیت حلبی» نوشته امیرعلی نبویان است که هرشب جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ در سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران(طبقه فوقانی تالار مولوی) روی صحنه می‌رود.

در این نمایش وحید آقاپور، علی عامل هاشمی، مسیح کاظمی، محمد طیب طاهر، ارسطو خوش رزم و سینا کرمی ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل‌ این نمایش می‌توان به آریان رضایی(دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، امین اولیا(دستیار دوم کارگردان)، سینا ییلاق بیگی(طراح صحنه)، م‍ژگان عیوضی(طراح لباس)، رضاحیدری(طراح نور)، سمیه فراهانی(طراحی و ساخت ماسک)، سینا افشار(طراحی پوستر و بروشور)، تومیک تاروردیان(آهنگساز) و پریناز آل آقا(عکاس) اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز