خبرگزاری کار ایران

رئیس داشگاه آزاد واحد فومن و شفت خبر داد:

برگزاری دومین یادواره شهدای دانشجوی فومن و شفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۶۲

دومین یادواره شهدای دانشجوی شهرستانهای فومن و شفت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در مسجد جامع فومن، برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از برگزاری یادواره ۱۰ شهید والامقام دانشجوی این دو شهرستان در عصر روز سه شنبه سی ام دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن، مجتبی ملکی چوبری در این باره گفت: به فضل الهی دومین یادواره شهدای

دانشجوی شهرستانهای فومن و شفت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت

تهران درمسجد جامع فومن برگزار می شود.

وی با اشاره به دیدار اعضای شورای فرهنگی واحد فومن و شفت با حجت الاسلامو المسلمین صدیقی، اظهار کرد: ایشان علاقه بسیار وافری به آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) دارند و به دلیل برگزاری همایش ملی نکوداشت این عالم ربانی از سوی دانشگاه های آزاد اسلامی واحدهای رشت و فومن و شفت درزادگاهش استان گیلان نقدیرکردند.

ملکی برگزاری یادواره شهدای دانشجوی فومن و شفت برای دومین سال پیاپی راافتخاری بزرگ دانست و بیان کرد: بی تردید اقشار مختلف مردم، دانشگاهیان و دانشجویان مدیون شهدا و خانواده های صبورشان هستند و به راستی، امروز نسل جوان وظیفه و رسالت سنگینی برعهده دارد و باید مدافعان شایسته‌ای برایحریم استقلال، آزادی ملت، ارزش‌های والای اسلامی و انسانی باشند. وی با اشاره به تاکید دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی برتکریم مقام والای شهیدان و ایثارگران و خانواده معظم آنان، ادامه داد: برپایی یادواره های شهدا، برای حفظ و تداوم آرمان های والای شهیدان، امام شهدا و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام عظمای ولایت موثر است.

وی تصریح کرد: دانشگاهیان بویژه دانشجویان ایران باید با روحیه نشاط، تعهد و مطالبه گری که دارند؛ در رهروی از

خون شهیدان و در راستای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی سرآمد جهانیان باشند و این ظرفیت در قشر

دانشجو وجود دارد.

بنا براین گزارش، در این مراسم که با حضور مسوولان، خانواده های معزز شاهد و ایثارگر، دانشگاهیان و اقشار

مختلف مردم برگزار می شود؛ از رشادت ها و ایستادگی های ۱۰ خانواده شهید دانشجوی شهرستان های فومن و شفت با اهدای تندیس تصاویر شهیدان دانشجو و لوح سپاس از سوی بسیج دانشجویی و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان ها تجلیل خواهد شد.

شهرستان های فومن و شفت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان، بیش از ۶۰۰ شهید والامقام تقدیم جمهوری اسلامی کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز