خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه آمل خبر داد:

شهرستان آمل پایلوت برگزاری نماز جماعت صبح در استان مازندران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۷۵

برگزاری نماز جماعت صبح در مساجد شهرستان از خواسته‌های استاندار محترم مازندران بوده که در این جلسه راهکارهای اجرایی آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در کمیسیون فرعی شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل از پایلوت شدن شهرستان آمل در برگزاری نماز جماعت صبح خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل: کمیسیون فرعی شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل به ریاست حجت‌الاسلام رحمانی امام جمعه محترم شهر آمل راس ساعت ۳۰/۱۴ روز یک شنبه مورخه ۱۴/۱۰ / ۹۳ و در دفتر کار ایشان تشکیل شد.

در این جلسه شفیع‌زاده فرماندار ویژه آمل گفت: برگزاری نماز جماعت صبح در مساجد شهرستان از خواسته‌های استاندار محترم مازندران بوده که در این جلسه راهکارهای اجرایی آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معاون استاندار تصریح کرد: نماز جماعت به وقت صبح در ۶ مسجد شهری و ۱۰ مسجد روستایی برگزار می‌شود که در نظر داریم در همه مساجد به صورت یکپارچه برگزار شود.

امام جمعه محترم شهر آمل نیز در این جلسه در باب اهمیت اقامه نماز صبح اظهار داشتند: ما مسلمانان ۱۷ رکعت نماز یومیه را از فرایض عبادی خود می دانیم که قرائت نماز صبح به وقت بین‌الطلوعین از خوشترین ساعات عمر ما می‌باشد چون روزی و سرانه معنوی و مادی ما در چنین زمانی تقسیم می‌شود و فریضه نماز صبح از فرایض مسلم ما ست.

حجت الاسلام رحمانی افزود: اقامه نماز جماعت صبح از مطالبات استاندار محترم مازندران می‌باشد و این شورا قصد دارد این حرکت اسلامی معنوی را برای اولین بار در شهرستان آمل اجرایی نماید.

در ادامه هر یک از اعضاء محترم حاضر در جلسه نکته نظرات خود را جهت بهتر برگزار شدن این فریضه الهی بیان داشتند. و همچنین این اعضاء، حضور در نماز جماعات مناطق مختلف شهرستان را در برنامه کاری خود قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز