خبرگزاری کار ایران

باید به خاکپور فرصت داد؛

تقوی: تیم امید می تواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند / برای اولین بار گمنام ها دعوت می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۶۸

برای اولین بار چنین چیزی را می بینم و از بازیکنان گمنام دعوت می شوند تا قابلیت های خود را محک بزنند و این اطمینان را دارم که از بین این بازیکنان پدیده های جدیدی به فوتبال ایران معرفی می شوند.

مشاور فنی تیم فوتبال امید ایران گفت: موفقیت تیم امید در گرو حمایت فدراسیون و پشتوانه مردمی است و این تیم می تواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.

به گزارش ایلنا، مجتبی تقوی در مورد غیبت طولانی مدتش از فوتبال اظهار داشت: دچار سکته قلبی شده بودم و بعد از بهبودی نسبی از طرف حبیب کاشانی و محمد خاکپور سرمربی تیم به کار دعوت شدم و این امر موجب شعف و خوشحالی من است.

تقوی ترکیب کادر فنی را خوب ارزیابی کرد و افزود: اگر به خاکپور که چندین سال کاپیتان تیم ملی بوده است، فرصت ندهیم، پس در این فوتبال به چه کسی باید فرصت داد. ضمن این که این تیم می تواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.

وی در مورد دعوت از بازیکنان ناشناخته و استعدادیابی برای تیم امید گفت: برای اولین بار چنین چیزی را می بینم و از بازیکنان گمنام دعوت می شود تا قابلیت های خود را محک بزنند و این اطمینان را دارم که از بین این بازیکنان پدیده های جدیدی به فوتبال ایران معرفی می شوند.

سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا در مورد اردوی عمان اظهار داشت: با توجه به بازی های تدارکاتی که در آنجا انجام می شود فرصت مناسبی برای شناخت بهتر بازیکنان و نزدیک شدن به فهرست نهایی است. البته این اردو به تنهایی کافی نیست و برای موفقیت در آینده حمایت فدراسیون و پشتوانه مردم را لازم داریم.

تیم فوتبال امید ایران از ۱۷ دی در عمان یک اردو چهار روزه خواهد داشت و اواخر دی ماه هم به آنتالیای ترکیه می رود که این اردو تا هفتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

تیم ایران در اردوی آنتالیا دو دیدار تدارکاتی برابر تیم المپیک دانمارک و یک تیم باشگاهی از امارات متحده عربی برگزار خواهد کرد.

بازیکنان تیم المپیک ایران خود را برای شرکت در رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریودو ژانیرو برزیل آماده می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز