خبرگزاری کار ایران

آخرین نقل و انتقالات تیم فوتبال صبای قم؛

جدایی سه بازیکن قطعی شد / جذب ۷ بازیکن جدید و یک مربی

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۵۶

تا این لحظه جدایی مهدی‌زاده، گرامی و قادیان قطعی شده و اگر اختلافات مالی بین محمد برجلو و همچنین محسن بیات با مسئولان صبا برطرف شود، فسخ قرارداد این دو بازیکن نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

سید احمد مهدی‌زاده آخرین بازیکن جدا شده از تیم فوتبال صبای‌قم تا این لحظه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، تیم فوتبال صبا زیر نظر مهدی تارتار خیلی زود کارش را در نقل و انتقالات زمستانی امسال آغاز کرد و موفق شد بازیکنان زیادی را به خدمت بگیرد که البته به جای آن نیز نفرات زیادی را در لیست مازاد خود قرار داد.

با توجه به لیست مازاد تارتار، تا این لحظه جدایی سید احمد مهدی‌زاده، قاسم گرامی و عباس قادیان قطعی شده است و گفته می‌شود اگر اختلافات مالی بین محمد برجلو و همچنین محسن بیات با مسئولان صبا برطرف شود، فسخ قرارداد این دو بازیکن نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

تیم فوتبال صبای‌قم در مدت تعیین شده نقل و انتقالات نیم‌فصل تا روز گذشته محمد حیدری را از ملوان، سعید مهدی‌پور را از گسترش فولاد تبریز، احمد نعمت‌الهی را از استقلال تهران، یوسف چاخواشبیلی را از اسپارتاکی گرجستان، آرمین طلایی منش را از پاس همدان و جواد کاظمیان را جذب کرده که در ادامه این خریدهای پرتعداد، امروز یکشنبه با محمد اوسانی، بازیکن ۲۱ساله استقلال صنعتی خوزستان با عقد قراردادی یک و نیم ساله به توافق رسید تا تعداد بازیکنان جذب شده این تیم به عدد هفت برسد.

این مهاجم در نیم‌ فصل نخست لیگ چهاردهم موفق به زدن دو گل و یک پاس گل شده بود.

همچنین حسین پاشایی نیز به عنوان دستیار جدید تارتار، به کادر فنی تیم فوتبال صبای قم اضافه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز