خبرگزاری کار ایران

تجمع حوزویان به مناسبت نهم دی

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۸۳

حوزه های علمیه ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ یوم الله نهم دی از عموم حوزویان ارجمند و امت ولایتمدار جهت شرکت در تجمع بزرگ عاشوراییان بصیر و میثاق با ولایت که در روز سه شنبه ۹/۱۰ / ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار می گردد، دعوت می نماید.

بنابر اعلام مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حوزه های علمیه ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ یوم الله نهم دی از عموم حوزویان ارجمند و امت ولایتمدار جهت شرکت در تجمع بزرگ عاشوراییان بصیر و میثاق با ولایت که در روز سه شنبه ۹/۱۰ / ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار می گردد، دعوت می نماید.

به گزارش ایلنا از قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه در اطلاعیه ای از حوزویان و امت ولایتمدار جهت شرکت در مراسم بزرگداشت حماسه عظیم ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت دعوت به عمل آورد.

در اطلاعیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آمده است:

حماسه عظیم یوم الله نهم دی، تجلی قدرت لایزال الهی و نقطه عطف تاریخ سراسر افتخار نظام سربلند اسلامی، فریاد بلند مردم سرافراز، قدرشناس، مقتدر و بصیر ایران اسلامی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امت انقلابی ایران با حضور پرشکوه خود در آن حماسه بزرگ با تبری از فتنه گران و وطن فروشان بیگانه پرست، نشان دادند با تعهد به ارزش های اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، توطئه و نقشه های استکبار جهانی و نوکران دست آموز او نخواهد توانست در ادامه راه امام راحل(ره) و شهدا خللی ایجاد کند.

این روز بزرگ، مصداق بارز نصرت الهی و روز تجلی نسل سوم انقلاب در میدان حراست از اسلام و انقلاب و نظام مقتدر اصل مترقی ولایت فقیه بود.

همچنین در پایان تصریح شده است: حوزه های علمیه ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ یوم الله نهم دی از عموم حوزویان ارجمند و امت ولایتمدار جهت شرکت در تجمع بزرگ عاشوراییان بصیر و میثاق با ولایت که در روز سه شنبه ۹/۱۰ / ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار می گردد، دعوت می نماید.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز