خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

روند اجرای طرح کمربندی جنوبی بابل از سوی پیمانکار قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۷۴

در هر صورت ممکن، وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داد تا پایان سالجاری طرح کمربندی جنوبی بابل با تخصیص اعتبار به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: خوشبختانه اعتبار خوبی از طرف معاون وزیر راه و شهرسازی به طرح کمربندی جنوبی بابل اختصاص یافت اما متاسفانه روند سرعت این طرح از سوی پیمانکار قابل قبول نیست.

به گزارش ایلنا، علی نبیان در جلسه پیگیری احداثطرح کمربندی جنوبی بابل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان بیان کرد: تا ۲۵ اسفندماه جاری فاز اول کمربندی جنوبی بابل باید افتتاح و به بهره برداری برسد که کمربندی جنوبی بابل به طول ۱۶کیلومتر جاده امل به بابل را به جاده بابل به قائم شهر وصل می کند.

وی افزود: کمربندی جنوبی شهرستان بابل تنها مختص این شهر نیست بلکه محل تردد خودروها و نیز مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

معاون عمرانی استاندار مازندران، اظهارداشت: متاسفانه ضعف پیمانکار در سرعت بخشی به طرح کمربندی جنوبی بابل باعثشد که برای احداثیک روگذر و زیرگذر در مسیر کمربندی با پیمانکار دیگری قرارداد ببندیم.

نبیان گفت: همه خواسته های پیمانکار تاکنون برآورده شد اما بعضی از تعهدها همانند آسفالت که قرار بود در تیرماه امسال محقق شود، هنوز اجرایی نشده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: در هر صورت ممکن، وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داد تا پایان سالجاری طرح کمربندی جنوبی بابل با تخصیص اعتبار به بهره برداری برسد.

وی گفت: برای تسریع در روند طرح کمربندی جنوبی بابل، هر دو هفته یک بار، در محل این طرح حضور خواهم یافت.

نبیان از پیمانکار خواست تا روز دوشنبه هفته جاری زمان بندی اجرای طرح های مختلف در کمربندی جنوبی بابل را برای افتتاح تا ۲۵ اسفندماه دراختیار معاونت عمرانی استانداری مازندران برای ارائه گزارش به وزیر راه و شهرسازی اعلام کند.

وی از رسانه ها نیز خواست تا به جد پیگیر روند اجرای طرح ها در کمربندی جنوبی باشند تا این طرح تا ۲۵ اسفندماه جاری افتتاح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز