خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد؛

درخواست از سرلشکر فیروزآبادی برای حل مشکل ملی پوشان مشمول

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۱۱

گودرزی ابراز امیدواری کرد با حسن نظر و همکاری مسئولان نیروهای مسلح، مشکل چند ملی پوش مشمول تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه جام ملت های آسیا حل شود.

وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح خواستار حل مشکل خدمت سربازی چند بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی، ظهر امروز شنبه در بازدید از تمرینات تیم ملی فوتبال که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ آماده می کند، ابراز امیدواری کرد که با حسن نظر و همکاری مسئولان نیروهای مسلح، مشکل چند ملی پوش مشمول حل شود.

پیش از این هم، در ۲۳ آذر ماه، وزارت ورزش وجوانان درنامه ای به سرلشگرفیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، پیشنهاد داده بود، چنانچه صلاح می دانند به چند بازیکن مورد نظر کادر فنی تیم ملی اجازه دهند که این تیم را تنها در جام ملت های آسیا همراهی کنند.

گودرزی، ظهر امروز در جمع بازیکنان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که با مساعدت مسئولان نیروهای مسلح، تصمیمات به گونه ای گرفته شود که این تیم با تمام توان به مصاف حریفان برود.

مهرداد پولادی و سروش رفیعی از جمله بازیکنان سربازی هستند که گفته می شود کارلوس کی روش خواستار حضور آنان در استرالیا است.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز جمعه با ۲۱ بازیکن آغاز شده اما قرار است ۲ بازیکن دیگر هم به این فهرست اضافه شوند.

تیم ایران در مرحله نهایی شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا در استرالیا، روزهای ۲۱،۲۵ و ۲۹ دی ماه، به ترتیب با بحرین، قطر و امارات متحده عربی دیدار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز