خبرگزاری کار ایران

با تایید شورای فنی فدراسیون جودو؛

مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۴۹

اعضای شورای فنی با بررسی سوابق گزینه های مورد نظر و با توجه به سوابق قهرمانی و مربیگری، به اتفاق رای به انتخاب مجید زارعیان به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان دادند.

شورای فنی فدراسیون جودو، قهرمان سابق آسیا را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به طولانی شدن پروسه انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی و ضرورت حضور این تیم در مسابقات کسب امتیاز المپیک در سال ۲۰۱۵ و همچنین اهمیت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا در سال آینده، شورای فنی فدراسیون جودو انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی را در دستور کار جلسه امروز(شنبه) قرار داد.

در نهایت اعضای شورای فنی با بررسی سوابق گزینه های مورد نظر و با توجه به سوابق قهرمانی و مربیگری، به اتفاق رای به انتخاب مجید زارعیان به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان دادند.

زارعیان کارشناس ارشد تربیت بدنی است و قهرمانی آسیا، ۱۰ سال حضور مداوم در تیم ملی، سه سال سابقه هدایت تیم جوانان، ۱۲ سال مربیگری در تیم ملی بزرگسالان و حضور در دو دوره المپیک، سه دوره بازی های آسیایی و چهار دوره قهرمانی جهان به عنوان مربی تیم ملی را در کارنامه دارد.

تا قبل از آغاز رقابت های قهرمانی کشور، همکاران زارعیان در تیم ملی انتخاب و معرفی می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز