خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل ارتش:

اقتدار ایران متکی به مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۸۴

پیام این رزمایش محمدرسول الله(ص) برای کسانی که در فکرشان سلطه گری وجود دارد این است که باید فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کنند و به این آب و خاک نظر سلطه گرانه نداشته باشند.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در درجه اول متکی به مردم است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی تصریح کرد: اکنون توان ما به حدی است که اگر کسی بخواهد به این آب و خاک نظر نامناسبی داشته باشد نیروی های مسلح و مردم، آن را از این فکر پیشمان خواهند کرد.

وی نیرو های مسلح را خط مقدم دفاع از کشور دانست و اظهارداشت: اقتدار کشور ما صرفا متکی به نیروی نظامی و مسلح نیست در واقع نیروهای مسلح ما خط مقدم هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اقتدار کشور ما به نیروی مردمی، ایمان، هویت ملی، اعتبار ملت و در رأس همه آنها رهبری مقتدر است.

موسوی با اشاره به رزمایش محمد رسول الله(ص) که هم اکنون در حال برگزاری است٬ گفت: در بخش نظامی این رزمایش نشان‌دهنده بخشی از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح است. این رزمایش از صبح چهارم دی مادر منطقه ای به وسعت دو میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه در شمال اقیانوس هند آغاز شد و تا دهم این ماه ادامه دارد.

فرمانده رزمایش محمد رسول‌الله(ص) عنوان کرد: بخشی جزئی از نیروهای مسلح در این رزمایش شرکت می کنند و یکان‌های ما در جنوب شرق درگیر رزمایش می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه پیام این رزمایش صلح دوستی برای تمام کشورهای منطقه است، تأکید کرد: پیام این رزمایش برای کسانی که در فکرشان سلطه‌گری وجود دارد این است که باید فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کنند و به این آب و خاک نظر سلطه‌گرانه نداشته باشند.

فرمانده رزمایش محمد رسول الله ادامه داد: تجربه تاریخی ما به ویژه در دفاع مقدس این واقعیت و اقتدار ایران را نشان داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز