خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی ایلنا با رئیس هیات مدیره خانه سینما بررسی شد؛

آخرین وضعیت مجمع عمومی، صندوق بیمه‌بیکاری و نمایش فیلم‌ها در آلمان

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۵۵

سرمایه اولیه برای صندوق ۱۷ میلیارد تومان است که برای تامین این مبلغ علاوه بر ۲ درصد پیش‌بینی شده از بودجه سازمان سینمایی باید به راهکارهای دیگری برای درآمدزایی اندیشید.

فرهاد توحیدی(رئیس هیات مدیر ه خانه سینما) اعلام کرد؛ مجمع عمومی خانه سینما حدفاصل روزهای ۲۲ بهمن الی هفته اول اسفند ماه در خانه سینما برگزار می‌شود.

توحیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ درباره برگزاری مجمع عمومی خانه سینما گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بعداز جشنواره فیلم فجر و بین روزهای ۲۲ بهمن الی هفته اول اسفند ماه؛ در یک روز؛ این مجمع عمومی برگزار می‌شود.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت صندوق بیمه بیکاری سینماگران گفت: از سال ۹۴ فعالیت این صندوق اجرایی می‌شود و قرار شده دو درصد از بودجه سازمان سینمایی به این صندوق اختصاص پیدا کند اما این میزان بودجه برای اداره صندوق کافی نیست.

وی ادامه داد: سرمایه اولیه برای صندوق ۱۷ میلیارد تومان است که برای تامین این مبلغ علاوه بر ۲ درصد پیش‌بینی شده از بودجه سازمان سینمایی باید به راهکارهای دیگری برای درآمدزایی اندیشید.

توحیدی ادامه داد: حیدری خلیلی و مسچی از طرف وزارت ارشاد و محسن هاشمی، مؤینی و من به نمایندگی از خانه سینما امور اجرایی این صندوق را پیگیری خواهیم کرد و دفتر صندوق در خانه سینما مستقر می‌شود.

رئیس هیات مدیره خانه سینما درباره نمایش فیلمهای ایرانی در آلمان گفت: این برنامه با استقبال خوبی همراه شده است و قرار است از سال آینده نمایش فیلمها بصورت هفتگی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز