خبرگزاری کار ایران

درگفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

صدا و سیما تیزرهای فیلم «من از سپیده صبح بیزارم» را پخش نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۹۵

با وجود آنکه در تلویزیون تبلیغ بسیاری از فیلم‌ها بیش از ۷۰ یا ۸۰ بار پخش می‌شود ولی تیزر فیلم «من از سپیده صبح بیزارم» حتی یک بار نیز پخش نشده است.

فیلم سینمایی «من از سپیده صبح بیزارم» به کارگردانی علی کریم که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته اکران و با استقبال مواجه شد؛ امسال در گروه هنر وتجربه اکران شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

علی کریم کارگردان فیلم «من از سپیده صبح بیزارم» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به وضعیت اکران این فیلم گفت: اینکه با یک برنامه‌ریزی دقیق شرایطی فراهم شده تا فیلم در گروه هنر و تجربه به نمایش درآید و با مخاطبان ارتباط برقرار کند؛ بسیار خوب است اما موفقیت طرح هنر و تجربه نیازمند عواملی خارج از این حوزه است.

وی ادامه داد: صدا و سیما باید تیزرهای این فیلم‌ها را پخش کند و در بخش تبلیغات یاری رسان این گروه باشد. با وجود آنکه در تلویزیون تبلیغ بسیاری از فیلم‌ها بیش از ۷۰ یا ۸۰ بار پخش می‌شود ولی تیزر فیلم «من از سپیده صبح بیزارم» حتی یک بار نیز پخش نشده و این در حالی است که صدا و سیما دلیل این کار را اعلام نمی‌کند.

کریم با اشاره به لزوم حمایت رسانه‌ها از فیلم‌های گروه هنر و تجربه گفت: امروز با توسعه فضاهای مجازی و گسترش استفاده از فیس بوک، اینستا گرام و سایر شبکه‌های اجتماعی تبلیغ فیلم‌های سینمایی بسیار راحت‌تر شده است اما باز هم باید رسانه‌های اصلی از این فیلم‌ها حمایت کنند.

وی ادامه داد: باید شرایط به گونه‌ای باشد که فیلمساز فیلم خود را بسازد و این گونه نباشد که بعداز ساخت یک فیلم دائم نگران اکران شدن آن و نحوه نمایش آن باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز