خبرگزاری کار ایران

در مجمع فدراسیون فوتبال مطرح شد؛

تاج: هیچ کمکی‌ به استقلال و پرسپولیس نکرده‌ایم / ریالی از صدا و سیما نگرفتیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۸۹

برخلاف آنچه که گفته می شود در این فصل هیچ‌ کمکی به دو باشگاه استقلال و‌ پرسپولیس نکرده ایم و‌ تنها در هزینه دو باشگاه برای اجاره ورزشگاه آزادی به آنها کمک کردیم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ما تاکنون به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این فصل کمکی نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج که در مجمع عادی سالانه فدراسیون فوتبال صحبت می کرد ضمن بیان این مطلب گفت: برخلاف آنچه که گفته می شود در این فصل هیچ‌ کمکی به دو باشگاه استقلال و‌ پرسپولیس نکرده ایم و‌ تنها در هزینه دو باشگاه برای اجاره ورزشگاه آزادی به آنها کمک کردیم.

وی یادآور شد: مشکل ما با این دو باشگاه بر سر تجهیزات الکترونیکی‌ است که این دو باشگاه حاضر نیستند هزینه این تجهیزات را بپردازند در حالی که ورزشگاه آزادی می گوید آنها باید هزینه را بپردازند.

تاج‌ در این باره گفت: البته من هم فکر می کنم که نباید هزینه تجهیزات را باشگاه ها بپردازند چرا که آنها مالک ورزشگاه نیستند. ما در شهرستانها نیز نباید هزینه تجهیزات را دریافت کنیم.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به موضوع حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: ما تاکنون ریالی از صدا و سیما دریافت نکرده ایم که به باشگاه ها پرداخت کنیم. البته این هفته جلساتی داریم اما هنوز پولی در این فصل دریافت نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز