خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز سال نوی میلادی را به شهروندان ارمنی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۲۶

شهردار تبریز، در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن سال نوی میلادی را به شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و سفرای این کشورها، تبریک گفته است.

شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت عیسی مسیح(ع) به شهروندان ارمنی، اظهار امیدواری کرد، سال آتی میلادی، سالی توام با توسعه، آبادانی و تثبیت پایه های صلح و دوستی باشد.

به گزارش ایلنا، در پیام صادق نجفی آماده است: سال ۲۰۱۴ میلادی در حالی واپسین روزهای خود را سپری می‌کند که رخدادهای مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن، برگ دیگری از تحولات جامعه جهانی را رقم زد. در این میان آن‌چه مهم است، توسعه روابط انسانی و تحقق شاخص‌های پیشرفت در چارچوب اسلوب‌های اخلاقی است.

وی در ادامه پیام تبریک خود، با اشاره به حضور کارساز مسیحیان آذربایجان و تبریز در مقاطع مختلف تاریخ کشورمان اظهار داشته‌است: نقش‌آفرینی شهروندان مسیحی، به ویژه در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های حماسه‌ساز دفاع‌مقدس، تبیین‌کننده این نکته مهم است که «آن‌جا که هدف، نیل به شاخص‌های مادی و معنوی ایران عزیز‌مان باشد، واژگانی چون اقلیت و اکثریت، رنگ باخته و همه در یک مسیر واحد، دوشادوش یکدیگر پیش می‌روند.»

صادق نجفی، یادآور شده است: استمرار همین باور پولادین، متضمن تحقق چشم‌انداز ارزشمندی خواهد بود که جایگاه بایسته کلان‌شهر تبریز را در کشور و منطقه، تثبیت خواهد کرد.

گفتنی است شهردار تبریز، در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن سال نوی میلادی را به شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و سفرای این کشورها، تبریک گفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز