خبرگزاری کار ایران

جودوی‌نوجوانان آسیا – هنگ‌کنگ؛

تلاش طاهری، ملک‌زاده و اخلاقی برای مدال‌برنز

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۶۱

در ادامه این مسابقات که در هنگ‌کنگ جریان دارد امیر حسین اخلاقی، سعید طاهری و حمیدرضا ملک‌زاده در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به رقبای خود واگذار کرده و به گروه بازنده‌ها رفتند.

سه نماینده تیم ملی نوجوانان جودو ایران با شکست در مرحله نیمه نهایی باید در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز تلاش می کنند.

به گزارش ایلنا، در ادامه این مسابقات که در هنگ‌کنگ جریان دارد امیر حسین اخلاقی، سعید طاهری و حمیدرضا ملک‌زاده در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به رقبای خود واگذار کرده و به گروه بازنده‌ها رفتند.

سعید طاهری در وزن ۷۳ - کیلوگرم کار خود را برتری مقابل نماینده هند آغاز کرد. وی در این دیدار " آتار سینگ " هندی را در کمتر از ۳۰ ثانیه ضربه فنی کرد و در ادامه " پوریوسورن " از مغولستان را نیز با همین نتیجه از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت.

طاهری برای رسیدن به دیدار نهایی به مصاف " یولیو تلنت " از قرقیزستان رفت و با شکست در این مبارزه راهی گروه بازنده ها شد. این نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز باید با " واتارانابه " از ژاپن مبارزه کند.

حمید رضا ملک‌زاده نماینده وزن ۹۰ - کیلوگرم تیم ملی کشورمان نیز دور نخست استراحت داشت و سپس با امتیازات " وازاری " و " یوکو " " آشیکبایف " از قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. این جودوکار نوجوان کشورمان در راه رسیدن به دیدار نهایی " لیم هیوون " از کره جنوبی را پیش رو داشت که دقیقه سوم با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد. ملک زاده برای کسب مدال برنز باید با " دی پاک " از هند پیکار کند.

همچنین امیر حسین اخلاقی نیز شانس کسب مدال برنز را دارد. وی دور نخست به مصاف " آتسوری " از مغولستان رفت و با دو اخطار بازنده شد. این جودوکار کشورمان در گروه بازند " هیونگ " از چین تایپه را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. و برای کسب مدال برنز " یرکبولان " از قزاقستان را پیش رو دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز