خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور سابق پاکستان پیشنهاد کرد؛

انجام تجارت تهاتری بین ایران و پاکستان برای کاهش فشار بر ذخایر ارزی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۳۰

دو کشور می توانند برای کاهش فشار بر ذخایر ارزی شان از تجارت تهاتری سود ببرند.

رئیس جمهور سابق پاکستان با اشاره به این که پتانسیل عظیمی برای ارتقاء هر چه بیشتر روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور وجود دارد گفت: دو کشور می توانند برای کاهش فشار بر ذخایر ارزی شان از تجارت تهاتری سود ببرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تایمز، آصف علی زرداری، رئیس جمهور سابق پاکستان و رئیس حزب مردم این کشور روز پنجشنبه با علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری دیدار و گفت و گو کرد.

زرداری که برای شرکت در اولین کنفرانس بین المللی «جهان علیه خشونت و افراط گری» به تهران سفر کرده بود، در دیدار با ولایتی گفت، پتانسیل عظیمی برای ارتقاء هر چه بیشتر روابط تجاری و اقتصادی و همکاری بیشتر در بخش انرژی بین دو کشور وجود دارد.

وی افزود، دو کشور می توانند برای کاهش فشار بر ذخایر ارزی شان از تجارت تهاتری سود ببرند. زرداری اضافه کرد، گندم مازاد پاکستان می تواند از طریق سند به ایران صادر شود و در مقابل از همکاری ایران در برخی پروژه های زیرساختی پاکستان استفاده شود و یا کالاهایی از ایران به پاکستان صادر گردد.

در این دیدار همچنین دو طرف در مورد شرایط منطقه ای و بین المللی با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند. رئیس جمهور سابق پاکستان همچنین گفت، مسائل مربوط به امنیت مرزهای بین دو کشور باید از طریق مکانیزم های سازمانی چند لایه موجود حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز