خبرگزاری کار ایران

آمده بودم به پرسپولیس کمک کنم؛

سیاسی: بازداشتم بخاطر پرونده‌های ۲ سال گذشته بود / هیچ نقشی نداشتم!

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۳۳

من با هدف کمک به پرسپولیس و به عشق خوشحالی هواداران پا پیش گذاشته‌ام تا بتوانم کمکی کنم، اما حالا با مسائلی روبرو می‌شوم که اصلا نمی‌دانم در مورد آنها باید چه حرفی بزنم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر پرونده‌هایی که هیچ اطلاعی از آنها ندارم و در دوران مدیریت من اتفاق نیفتاده، امروز با مشکل روبرو شدم.

به گزارش ایلنا حمیدرضا سیاسی ضمن بیان این مطلب افزود: مشکلی که امروز برای من پیش آمد، مربوط به قراردادهایی است که نزدیک ترین آن، بیش از ۲ سال پیش اتفاق افتاده و در زمان حضور من در پرسپولیس روی نداده است.

وی افزود: به خاطر پرونده‌های مربوط به شرکت SIS و شرکت جنسیس که قرارداد آنها چند سال پیش بسته شده بود و پرونده‌های دیگری مانند والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران که همگی به ادوار گذشته مربوط می‌شوند برای مدیرعامل باشگاه‌پرسپولیس حکم بازداشت موقت صادر شد و من که از حدود ۱۰ روز پیش مدیر عامل باشگاه شدم، باید پاسخگوی مواردی باشم که خودم در آنها هیچ نقشی نداشتم.

سیاسی تصریح کرد: من با هدف کمک به پرسپولیس و به عشق خوشحالی هواداران پا پیش گذاشته‌ام تا بتوانم کمکی کنم، اما حالا با مسائلی روبرو می‌شوم که اصلا نمی‌دانم در مورد آنها باید چه حرفی بزنم.

مدیرعامل پرسپولیس درپایان گفت: تلاش‌ها ادامه دارد تا مشکل را حل کنیم، اما به طور قطع ممکن نیست تمام مشکلات سال‌های دور و نزدیک پرسپولیس را یک نفر، یک شبه حل کند.

سیاسی که روز شنبه برای تفهیم اتهام به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرده بود، بازداشت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز