خبرگزاری کار ایران

دود عملکرد ضعیف خسوس به چشم فوتسال می‌رود

شمسایی: آقایی در فوتسال آسیا را از دست دادیم / کعبه آمال ما بردن ژاپن شده!

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۷۲

فوتسال ما به قهقرا می‌رود، آقایی در فوتسال آسیا را از دست دادیم و به دنبال این هستیم که با ویتنام بازی کنیم!

آقای گل فوتسال جهان گفت: بد است که مربیان‌ایرانی به دنبال این باشند که مربی در لیگ نتیجه نگیرد و جای اورا بگیرند.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی افزود: فوتسال ما به قهقرا می‌رود، آقایی در فوتسال آسیا را از دست دادیم و به دنبال این هستیم که با ویتنام بازی کنیم!

شمسایی با اشاره به افت فوتسال ایران در چند سال اخیر، افزود: چند سال پیش وقتی لوزانو اسپانیایی به ایران آمد، گفت: فوتسال ایران ۱۰ سال از اسپانیا عقب است، این در حالی بود که چند سال بعد و در جام‌جهانی سال ۲۰۰۸ اسپانیا با خوش‌شانسی در برابر ایران به تساوی رسید.

وی ادامه داد: سطح فوتسال ایران در سالیان پیش در شرایطی بود که خیلی از قدرت‌های فوتسال جهان به دنبال بازی با ایران بودند، درخشش بازیکنان و عملکرد مربیان به نحوی بود که بهترین‌های فوتسال دنیا به ایران بیایند و در لیگ ایران بازی کنند، ولی حالا کعبه آمال ما بردن ژاپن است و با این شرایط گذشته فوتسال ما از بین می‌رود.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران با اشاره به انتقادهایش از خسوس گفت: اگر از خسوس انتقاد می‌کنم به این دلیل است که دلم برای فوتسال می‌سوزد، من و دیگر ملی‌پوشان سال‌ها برای این ورزش عرق ریختیم و امثال خسوس به ایران می‌آیند و می‌روند و دود عملکرد ضعیف‌شان به چشم فوتسالی‌های ایرانی می‌رود.

شمسایی در پایان ضمن تشکر از کمیته آموزش برای تدارک چنین برنامه‌هایی گفت: امیدوارم با برگزاری چنین مراسمی ضمن تبادل اطلاعات فوتسال‌ها، کدورت‌ها ازز بین برود و با داشتن لیگی پویا به تیم ملی کمک کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز