خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای صورت گرفت؛

تقدیر مدیر ورزش کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه از میزبانی‌ایران

کد خبر : ۲۳۰۹۳۷

مسابقات‌قهرمانی‌فوتسال‌ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۵ و قهرمانی‌آسیا و اقیانوسیه که انتخابی جا‌م‌جهانی ۲۰۱۶ است شهریور و آبان‌ماه سال‌جاری در تهران و کیش برگزار شد.

دیوید پیترز مدیر ورزش کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با ارسال نامه‌ای از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ایران بخاطر میزبانی دو رویداد فوتسال و فوتبال ورزش‌های ناشنوایان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، David Peters مدیر ورزش کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه(APDSC) با ارسال نامه‌ای رسمی، سپاس و قدردانی هیأت اجرائی و اعضای کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه را از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران بخاطر قبول میزبانی و برگزاری موفق ۲ رویداد مهم فوتسال و فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه را که مسابقات انتخابی جام جهانی این دو رشته ناشنوایان می باشند، ابراز کرد.

در بخشی از این نامه آمده که فدراسیون ورزش‌های‌ناشنوایان‌ایران با هدف توسعه ورزش‌های ناشنوایان با کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه همکاری نموده و در یک‌سال دو مسابقه قهرمانی ناشنوایان منطقه را با شایستگی برگزار و با مهمان نوازی در خور توجه، حمایت خود را از پیشرفت ورزش‌های ناشنوایان در منطقه آسیا و اقیانوسیه به اثبات رسانده است.

گفتنی است، مسابقات‌قهرمانی‌فوتسال‌ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۵ و مسابقات قهرمانی فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که انتخابی جام جهانی ۲۰۱۶ است در شهریور و آبان‌ماه سال‌جاری به ترتیب در تهران و جزیره زیبای کیش برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز