خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی:

تغییرات در تراکتور سازی محتمل است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۳۶

این امری کاملا طبیعی است، هیئت مدیره در تلاش است بهترین تصمیم را برای باشگاه اتخاذ کند و مطمئنا تصمیمی که در خور نام تراکتورسازی است گرفته می‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز از تلاش هیئت مدیره این باشگاه برای اتخاذ بهترین تصمیم برای این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا کاظم شهریاری دیروز در خصوص شرایط کنونی این باشگاه اظهار داشت: باشگاه در این برهه از زمان رنگ تغییرات به خود گرفته است و این امری کاملا طبیعی است، هیئت مدیره در تلاش است بهترین تصمیم را برای باشگاه اتخاذ کند و مطمئنا تصمیمی که در خور نام تراکتورسازی است گرفته می‌شود.

وی افزود: با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات لیست مورد نظر سرمربی بررسی و نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر اقدام می‌شود و تغییرات مدیریتی این روند را کندتر نخواهد کرد، مطمئنا با ترمیم نقاط ضعف تیم، تیمی بسیار قدرتمندتر در نیم فصل دوم مسابقات شاهد خواهیم بود.

مدیر رسانه تراکتورسازی در خصوص شایعات مطرح شده از طرف بعضی سایت‌های خاص گفت: متاسفانه در این برهه حساس بعضی رسانه‌های خاص با اهدافی کاملاً مشخص به انتشار اخبار کذب، مصاحبه‌های بی‌مفهوم و بی‌ارتباط می‌پردازند.

شهریاری خاطرنشان کرد: آخرین اخبار از وضعیت تیم و باشگاه از سایت رسمی باشگاه و منابع معتبر خبری به اطلاع هواداران فهیم تیم خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز