خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی شنا مسافت کوتاه – دوحه؛

آرین علیایی بین ۸۰ شناگر در رده ۷۳ ایستاد / فاصله ۳۵ ثانیه ای با نفر اول!

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۱۵

امروز آرین علیایی در ماده ۴۰۰ متر آزاد با حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت و با زمان ۴ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه در بین ۸۰ شناگر این ماده در رده ۷۳ قرار گرفت.

آرین علیایی شناگر ملی پوش کشورمان امروز در رقابت های ماده ۴۰۰ متر آزاد در رقابت با ۸۰ شناگر این ماده با عنوان ۷۳ به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رقابت های جهانی شنای مسافت کوتاه(استخر ۲۵ متر) که در شهر دوحه قطر جریان دارد، امروز آرین علیایی در ماده ۴۰۰ متر آزاد با حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت و با زمان ۴ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه در بین ۸۰ شناگر این ماده در رده ۷۳ قرار گرفت.

در این ماده پیتر برنک شناگر مجارستانی با ثبت زمان ۳ دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۳۴ صدم ثانیه اول شد. علیایی با نفر اول این ماده ۳۵ ثانیه فاصله داشت!

علاوه بر این سروش قندچی در ماده ۵۰ متر پروانه هم با زمان ۲۵ ثانیه و ۶۰ صدم ثانیه به کار خود پایان داد و در بین ۱۴۰ شناگر این ماده در رده ۷۹ قرار گرفت. در این ماده شناگر آفریقای جنوبی با ۲۲ ثانیه و ۴۷ صدم ثانیه اول شد. قندچی با نفر اول ۳ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه فاصله داشت.

نمایندگان شنای ایران در مسابقات جهانی مسافت کوتاه دوحه فردا(۱۵ آذر) در ماده ۱۰۰ متر مختلط انفرادی به آب می زنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز