خبرگزاری کار ایران

فینال تکواندوی گرندپریکس - مکزیک؛

مردانی و اسبقی به برنز قناعت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۴۴

تکواندوکار سنگین وزن کشورمان به مدال برنز رقابت های فینال گرندپریکس در سال ۲۰۱۴ دست یافت و ۲۸.۸۰ امتیاز را به اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

تکواندوکار سنگین وزن کشورمان به مدال برنز رقابت های فینال گرندپریکس در سال ۲۰۱۴ دست یافت و ۲۸.۸۰ امتیاز را به اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

به گزارش ایلنا، مبارزات تکواندوکاران در دومین و آخرین روز از مرحله فینال مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۴(G۸)، از عصر دیروز(پنجشنبه)، با برگزاری پیکارهای اوزان ۶۸ - و ۸۰ + کیلوگرم(وزن دوم و چهارم المپیک) مردان و ۵۷ - و ۶۷ + کیلوگرم زنان در سالن مرکز کوئرتارو مکزیک در حال پیگیری است.

در ادامه این رقابت ها، سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰ + کیلوگرم کشورمان، در حالیکه باید برای کسب مدال برنز به مصاف " استفان لامبدین " از امریکا می رفت اما نماینده امریکا به دلیل آسیب دیدگی از حضور در این مبارزه انصراف داد تا این رقابت به سود هوگوپوش کشورمان به پایان برسد و سجاد مردانی دومین مدال برنز ایران را در این مسابقات به نام خود ثبت کند. نایب قهرمان جهان، با کسب این مدال ۲۸.۸۰ امتیاز را به اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

وی برای رسیدن به سکوی سوم این مسابقات، ابتدا " ماهاما چو " از انگلیس(دارنده مدال طلا، نقره و برنز گرندپریکس) را با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ شکست داد اما در دومین دیدار و در ثانیه های پایانی، با نتیجه ۶ بر ۵، مغلوب " دونگمین چا " از کره جنوبی(دارنده مدال طلا المپیک ۲۰۰۸ پکن، نایب قهرمان جهان) شد و از راهیابی به فینال بازماند. مردانی پیش از این نیز در ۲ دوره رقابت های گرندپریکس چین و منچستر ۲۰۱۴ به مدال برنز دست یافته بود. فینال رقابت های وزن دوم بین " دونگمین چا " از کره جنوبی و " جسور بایکازوف " از ازبکستان برگزار خواهد شد.

بهنام اسبقی به مدال برنز رسید

در ادامه رقابت های فینال گرندپریکس، بهنام اسبقی به مدال برنز وزن ۶۸ - کیلوگرم دست یافت و ۲۸.۸۰ امتیاز را به سبد اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد. بهنام اسبقی، تکواندوکار وزن ۶۸ - کیلوگرم کشورمان، برای کسب مدال برنز باید به مصاف " سروت تازگل " از ترکیه می رفت که نماینده ترکیه به دلیل آسیب دیدگی از حضور در این مبارزه انصراف داد تا این رقابت به سود هوگوپوش کشورمان به پایان رسید و بهنام اسبقی مدال برنز وزن دوم را بدست آورد. قهرمان جهان و آسیا با کسب این مدال برنز ۲۸.۸۰ امتیاز را به اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

وی برای کسب سکوی سوم این مسابقات ابتدا " جااوآد آچاب " از بلژیک(قهرمان اروپا و دارنده مدال نقره گرندپریکس) را با نتیجه ۱۳ بر ۶ شکست داد اما در دومین دیدار نتیجه را به " الکسی دنیسنکو " از روسیه(دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ لندن، نایب قهرمان اروپا و قهرمان ۲ دوره مسابقات گرندپریکس) واگذار کرد و از راهیابی به فینال بازماند.

اسبقی پیش از این نیز در سه دوره رقابتهای گرندپریکس منچستر ۲۰۱۳، چین و قزاستان ۲۰۱۴ به مدال برنز دست یافته بود.

فینال رقابت های وزن دوم بین " الکسی دنیسنکو " از روسیه و " گونزالز بونیلا " از اسپانیا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز