خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد:

هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی برای ارائه انشعابات رایگان مسکن مددجویی زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۳۹

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی برای ارائه انشعابات رایگان مسکن مددجویی در شهرستان زنجان خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان, گفت:: امدادگران پس از بررسی وضعیت مددجویان اقدامات لازم را در برطرف کردن مشکلات آنها انجام می دهند.

به گزارش ایلنا از زنجان؛ ابوالفضل عبداللهی دیروز با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور حمایت بهتر از خانواده های زیر پوشش این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در طول سال است، اضافه کرد: خدمات عمرانی در قالب ساخت، بازسازی، بهسازی و معرفی مددجویان به مسکن مهر ارائه می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه خدمات عمرانی با بررسی شرایط مددجویان ارائه می شود، تصریح کرد: امدادگران پس از بررسی وضعیت مددجویان اقدامات لازم را در برطرف کردن مشکلات آنها انجام می دهند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه امسال ۲۹۵ خانوار مددجو از خدمات این نهاد در راستای ارائه انشعابات رایگان منازل مسکونی بهره مند شدند، بیان کرد: در این راستا یک میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز