خبرگزاری کار ایران

شیثرضایی اخراج نشده؛

لطیفی: هرگز استیلی را رها نمی‌کنم / از لیگ برتر هم پیشنهاد دارم اما می‌مانم

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۵۲

این تیم با برنامه‌ای که استیلی ریخته در سه سال آینده مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و طبق برنامه‌ای که استیلی به مدیران راه‌آهن داده است این تیم در ۵ تا ۷ سال آینده جزو مدعیان قهرمانی در آسیا خواهد بود

مربی تیم فوتبال راه‌آهن مدعی شد که هرگز پیشنهادات تیم‌های دیگر را قبول نخواهد کرد و پای رفاقتش با حمید استیلی خواهد ماند چرا که استیلی استعدادهای مربیگری او را کشف و باور کرده است و به همین دلیل همچنان در راه آهن خواهد ماند.

گفت و گوی علی لطیفی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
گویا حمید استیلی شما را به تربیت یزد پیشنهاد داده است؛ این خبر صحت دارد؟
اصلا چنین چیزی نیست چون آقای استیلی اصلا رابطه‌ای با مدیران تربیت یزد ندارد بلکه مدیرعامل تربیت یزد از دوستان صمیمی من است و به من پیشنهاد داد و قبول نکردم.

چرا قبول نکردید؟
قبل از هر چیزی بگویم که من فقط از تربیت یزد پیشنهاد نداشته‌ام بلکه دو تیم لیگ یکی دیگر هم با من صحبت کردند و حتی یک تیم لیگ برتری هم به من پیشنهاد داده است. پیشنهاد تربیت یزد هم مربوط به امروز نیست و متعلق چند وقت قبل است و گفتم که با استیلی می‌مانم حتی اگر تیم لیگ برتری به من پیشنهاد لیگ برتری بدهد باز هم نمی‌روم.

واقعا؟
بله اول فصل از استقلال و توسط امیر قلعه‌نویی دعوت به همکاری شدم. کار کردن در استقلال باعثافتخار من است اما به خاطر قولی که به استیلی داده بودم نرفتم چون از استیلی خیلی چیزها یاد گرفته‌ام و امیدوارم استیلی هم از من راضی باشد. استیلی به من محبت دارد و به من اطمینان و اعتماد کرد و مرا دستیار اول خودش گذاشت که برای من خیلی ارزشمند است و به همین دلیل با او می‌مانم. اعتماد استیلی باعثکشف و بارور شدن استعداد من در مربیگری شد و در همین مدت چند پیشنهاد داشتم اما نرفتم چون هم بازیکنان راه‌آهن و هم استیلی به من محبت دارند و به هیچ وجه استیلی را رها نمی‌کنم.

چرا راه‌آهن نتیجه نگرفته است؟
سختی‌ها را در راه‌آهن تحمیل کردیم و الان فصل برداشت ماست و تیم ما در نیم فصل دوم نتیجه می‌گیرد. شک ندارم که در راه‌آهن موفق می‌شویم. این تیم با برنامه‌ای که استیلی ریخته در سه سال آینده مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و طبق برنامه‌ای که استیلی به مدیران راه‌آهن داده است این تیم در ۵ تا ۷ سال آینده جزو مدعیان قهرمانی در آسیا خواهد بود و در این برنامه کنار استیلی خواهم ماند چون استیلی هم پای رفاقت ایستاده است. استیلی از دو تیم لیگ برتری در ماه‌های اخیر پیشنهاد داشت اما قبول نکرد و حتی صحبت مقدماتی برای سرمربیگری تیم ملی امید هم با او شد که رد کرد و پای رفاقت و حرفش مانده است.

شیثرضایی از راه‌آهن کنار گذاشته شده است؟
نه، شیثرضایی، محمد آبشک و مهدی مهدی پور با حمید خان استیلی صحبت کردند و گفتند که از تیم های دیگر پیشنهاد دارند و چون کمتر به آن‌ها بازی می‌رسد درخواست کردند که توافقی از تیم جدا شوند. مهدی زارعی هم که کاپیتان تیم ماست و در نیم فصل اول حتی یک دقیقه هم به او بازی نرسید و هیچ پولی هم نگرفته و اعتراضی هم نکرده حمید استیلی به عنوان پاداش او را وارد کادر فنی راه آهن کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز