خبرگزاری کار ایران

نشست تخصصی هیاتهای ورزشی آذربایجانشرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۴

میزبانی رقابتهای بین المللی فیوچرز جوانان تبریز در دو بخش بانوان و اقایان و برگزاری اولین دوره آن برای بانوان و دختران و ثبت این رویداد در تقویم فدراسیون جهانی تنیس گام مهمی در اعتلای این رشته مفرح و جوان پسند استان است.

ایلنا- تبریز:سی و نهمین نشست تخصصی هیاتهای ورزشی آذربایجانشرقی برای تنیس برگزار و طی آن عملکرد و برنامه های پیش روی هیات تنیس را بررسی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در این نشست با بیان اینکه تنیس در گرایش جوانان به ورزش نقش کلیدی دارد گفت: علاقمندی جوانان به رشته ورزش تنیس موجب شده که این رشته به یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار در جامعه تبدیل شود و افزایش زمینهای تنیس در تبریز گرایش بیشتر خانواده را برای حضور فرزندانشان دربرداشته است.

اکبر محمودی تصریح کرد: ساخت زمینهای تنیس در شهرستانهای مستعد در اولویت توسعه این رشته در استان قرار دارد و میزبانی رقابتهای بین المللی فیوچرز جوانان تبریز در دو بخش بانوان و اقایان و برگزاری اولین دوره آن برای بانوان و دختران و ثبت این رویداد در تقویم فدراسیون جهانی تنیس گام مهمی در اعتلای این رشته مفرح و جوان پسند استان است.

در این نشست رییس هیات تنیس استان آذربایجان شرقی نیز گفت: تنیس بصورت همگانی وارد شهرستانها و مدارس آذربایجانشرقی خواهد شد و در این راه سند راهبری و پتانسیل و توانایی های زیادی در استان وجود دارد.

شهرام دبیری افزود: ورود بخش خصوصی به ورزش تنیس در کنار همگانی کردن تنیس در مناطق پرجمعیت شهر تبریز و شهری کردن ورزش تنیس از برنامه های سند 5 ساله ورزش آذربایجانشرق در رشته تنیس خواهد بود و در این راه با کمک شورای اسلامی شهر تبریز گامهای مهم و بزرگی برداشته شده است.

وی تاکید کرد: توسعه تنیس در مدارس دبستانی در دو بخش دختران و پسران نیاز مهم و ضروری ورزش استان بوده و با کمک فدراسیون با تجهیز دبستانها به تجهیزات تنیس این هدف اجرایی خواهد شد تا تنیس با اینده نگری و استعدادابی قهرمانان بیشتری را تحویل ورزش کشور دهد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز