خبرگزاری کار ایران

استقلال فدراسیون ها را می گیرند؛

کاشانی: کفاشیان گفت وزارت ورزش کرانچار را نمی خواهد / فوتبال که گلف و بیسبال نیست!

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۸۰

وزارت ورزش باید پاسخگوی ناکامی تیم های مختلف باشد. وزارتخانه به نوعی پدر ورزش محسوب می شود و باید کمیته های تخصصی تشکیل دهد و در هر کمیته ای هم یک نماینده داشته باشد و بیشتر نظارت کند.

مدیر تیم فوتبال امید گفت: تشکیل کمیسیون تایید مربیان خارجی در وزارت ورزش، استقلال فدراسیون ها را سلب می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی که در برنامه ورزش و مردم سخن می گفت، با اشاره به آخرین وضعیت سرمربی تیم فوتبال امید و بحثحضور کرانچار گفت: از زمانی که به تیم امید آمدم تلاش کردم اوضاع این تیم را سروسامان دهیم. به همین خاطر از محمد خاکپور که حاضر نبود با فدراسیون همکاری کند دعوت کردیم به تیم امید بیاید. خاکپور یک الگوی بسیار خوب برای جوانان و بازیکنان است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه فدراسیون به من ماموریت داد تا با کرانچار مذاکره کنم، این اتفاق رخ داد و هیات رئیسه هم با حضور وی موافقت کرد، اما بعد از اینکه هفته گذشته بنده از کربلا برگشتم با علی کفاشیان تماس گرفتم وی گفت از وزارت ورزش تماس گرفته اند و گفته اند کرانچار نباشد.

کاشانی خاطرنشان کرد: تصور من این است که تشکیل کمیسیون تایید مربیان خارجی به نوعی استقلال را از فدراسیون های ورزشی خواهد گرفت. ممکن است این کمیسیون بتواند در رشته هایی مثل گلف و بیسبال و سایر فدراسیون ها مفید باشد اما بحثفوتبال تخصصی است و نباید این اتفاق پیرامون فوتبال بیفتد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس با اشاره به اینکه خیلی‌ها می‌گفتند مبلغ قرارداد کرانچار گران است، گفت: رقم قرارداد او ۴۲۰ هزار دلار بود که معادل ماهی ۳۵ هزار دلار می‌شود و تمامی این مطالب در هیات رئیسه مطرح شد، اما کفاشیان گفت از وزارتخانه به او زنگ زدند و خواستند کرانچار نباشد. من هم به عنوان مدیر تیم امید تابع هستم.

وی افزود: البته بنده در جایگاهی نیستم که بخواهم برای وزارت ورزش تعیین تکلیف کنم، اما واقعیت این است که برخلاف دوستان که می گویند تیم امید وقت دارد، از نظر من تیم وقت ندارد و باید روز سوم فروردین ماه به میدان برود.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد انتخاب مربی ایرانی نیز گفت: ما ۶ گزینه را برای تیم امید در نظر گرفته بودیم که نظر نهایی روی حسین فرکی بود. من با وی چند ساعت صحبت کردم، اما گفت به خاطر تعهدی که به سپاهان دارد نمی تواند به تیم امید بیاید. حرف وی هم منطقی بود.

کاشانی ادامه داد: وزارت ورزش باید پاسخگوی ناکامی تیم های مختلف باشد. وزارتخانه به نوعی پدر ورزش محسوب می شود و باید کمیته های تخصصی تشکیل دهد و در هر کمیته ای هم یک نماینده داشته باشد و بیشتر نظارت کند. اینطور نباشد که اگر فوتبال باخت بگویند وزارت ورزش مقصر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز