خبرگزاری کار ایران

منتجب نیا در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حزب اعتماد ملی درصورت فراهم شدن شرایط فعالیت خود را آغاز می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۵

هم اکنون نمی‌توان در مورد گزینه‌های مطرح نظری داد چرا که معتقدم صحبت از مصادیق در این مقطع زمانی موجب اختلاف میان اصلاح طلبان خوهد شد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: در مجمع بزرگ اصلاح طلبان که به همت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم و حرف‌های خود را همچون گذشته خواهیم زد.

رسول منتجب نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح طلبان تصریح کرد: فعال شدن اصلاح طلبان به هر حال حرکت خوبی خواهد بود اما این به معنای قطعیت شرکت منسجم و گسترده آن‌ها در انتخابات نخواهد بود بلکه به منظور تبادل نظر و بررسی شرایط چنین فعالیت‌هایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: البته هم اکنون نمی‌توان در مورد گزینه‌های مطرح نظری داد چرا که معتقدم صحبت از مصادیق در این مقطع زمانی موجب اختلاف میان اصلاح طلبان خوهد شد.

منتجب نیا همچنین با اشاره به همایش مجمع اصلاح طلبان که در روزهای ۲۷و ۲۸ دی ماه برگزار می‌شود، آن را یک حرکت مثبت از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواند و عنوان کرد: باید با تبادل نظر در این نشست‌ها به نتیجه‌ای واحد در انتخابات برسیم چرا که پیش از جمع بندی‌ها نمی‌توان نظری را با قاطعیت اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر علیرغم حفظ ارتباطات و ملاقات‌ها، کار تشکیلاتی حزب اعتماد ملی متوقف شده است، گفت: قطعا ما نیز در همایشی که به همت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار می‌شود شرکت می‌کنیم و حرف‌های خود را همچون گذشته خواهیم زد.

منتجب نیا با اشاره به اینکه در صورت فراهم شدن شرایط حزب اعتماد ملی نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: اگر بنا بر حضور در انتخابات باشد باید فردی را انتخاب کرد که اجماع زیادی در مورد وی حاصل شود که البته به نظر می‌رسد خاتمی همچون گذشته از این اقبال برخوردار است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه واقعیت‌ها هیچ‌گاه با شعار و تبلیغات رسانه‌ای پنهان نخواهد شد، خاطرنشان کرد: همانطور که واقعیت‌ها همواره در محل خود محفوظ هستند، اصلاحات نیز یک واقعیت اجتماعی است که امروز اکثریت مردم به آن تمایل دارند اگرچه در این میان عده‌ای نگران به قدرت رسیدن اصلاح طلبان هستند ولی حضور اصلاح طلبان هیچ‌گاه به معنای حذف دیگران نخواهد بود.

وی با بیان اینکه اصلاحات اعتقادی به تک قطبی کردن کشور ندارد، گفت: ما معتقدیم که بیشتر خسارت‌هایی که کشور هم اکنون متحمل شده است معلول همین خط کشی‌ها و به حاشیه راندن نخبگان کشور است در حالیکه اگر سعه صدر و تحمل گروه‌ها افزایش یابد قطعا فضای پرنشاط تری را خواهیم داشت.

منتجب نیا در ادامه با اشاره به فشار‌های بین المللی نیز تاکید کرد: من معتقدم بسیاری از فشارهای خارجی به این دلیل است که احساس می‌شود کشور بخش زیادی از نخبگان خود را از دست داده است در حالیکه دشمنان وقتی ببینند همه افراد در کشور در حال خدمت بوده و پشت کشور را خالی نمی‌کنند، از مواضع خود در برابر ایران عقب نشینی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز